Poll

Wie is de afvaller de komende aflevering?

Freek Bartels
1 (1.5%)
Sofie van den Enk
3 (4.6%)
Susan Visser
2 (3.1%)
Tygo Gernandt
57 (87.7%)
niemand
2 (3.1%)

Totaal aantal stemmen: 64

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?  (gelezen 129150 keer)

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #320 Gepost op: 6-02-2014, 08:27:03 »
Dag van de uitzending en ik zit nog steeds te twijfelen of ik toch niet naar JW zal overstappen als afvaller....

Offline molmark

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #321 Gepost op: 6-02-2014, 08:27:42 »
Ik bedacht me net ook nog het volgende: er zijn volgens het uitzendschema nog 5 afleveringen te gaan, inclusief die van vanavond. Er van uitgaande dat de laatste uitzending traditiegeetrouw een terugblik is met bekendmaking van de mol, houden we er nog 4 over waarin nog 3 kandidaten af moeten vallen.
Het kan dus best zo zijn dat er niemand af valt?
Sluit aan bij de 'cliff hanger' gedachte i.v.m. de OS.

Edit: plus ik zie ook wel wat in de link naar de muzikale theorie -? it's time tos teal away. We knijpen er met zijn állen even voor 2 weken tussen uit. Even road trippen. Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik ga denken: ja, er gaat niemand uit vanavond.  ::oink::
« Laatst bewerkt op: 6-02-2014, 08:29:41 door molmark »
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline MHNCP

• Forumlid
« Reactie #322 Gepost op: 6-02-2014, 08:34:17 »
Ik bedacht me net ook nog het volgende: er zijn volgens het uitzendschema nog 5 afleveringen te gaan, inclusief die van vanavond. Er van uitgaande dat de laatste uitzending traditiegeetrouw een terugblik is met bekendmaking van de mol, houden we er nog 4 over waarin nog 3 kandidaten af moeten vallen.

Edit: plus ik zie ook wel wat in de link naar de muzikale theorie -? it's time tos teal away. We knijpen er met zijn állen even voor 2 weken tussen uit. Even road trippen. Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik ga denken: ja, er gaat niemand uit vanavond.  ::oink::

De verliezer valt eigenlijk vrijwel altijd al in aflevering 9 af, dus totaal moeten er nog 4 kandidaten afvallen in 4 afleveringen.. Ik verwacht zeker met de vorige afleveringen in het achterhoofd dus gewoon een executie.

Titel aflevering vorige aflevering "Heilige aanwijzing" combineren met de boeddha die achter JW staat en Jennifer en Freek aanwijst, in combinatie met de muzikale hint "We three hunky dories got our snakefinger on", ga ik voor Freek. Hij zit namelijk ook nog op de verkeerde persoon als mol (Sophie).

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #323 Gepost op: 6-02-2014, 08:37:57 »
Goeie aanvulling! Bedacht me net ook een kleine rekenfout.
Aflevering 6 -> executie -> over 5 kandi's
Aflevering 7 -> executie -> over 4 kandi's
Aflevering 8 -> executie -> over 3 kandi's
Aflevering 9 -> geen executie, eventueel bekendmaking verliezer/winnaar
Aflevering 10 -> de mol

Dus ik blijf bij Tygo als afvaller vanavond  8)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #324 Gepost op: 6-02-2014, 08:41:23 »
in combinatie met de muzikale hint "We three hunky dories got our snakefinger on", ga ik voor Freek. Hij zit namelijk ook nog op de verkeerde persoon als mol (Sophie).
Oh wow, is de muzikale aanwijzing ook aan Freek te koppelen? ::oink:: Dat maakt het helemaal moeilijk, want dan wordt Freek ook een hele reële optie voor mij. Zeker als Susan ook nog eens haar envelop naar Freek gaat opsturen.... :o

Offline MHNCP

• Forumlid
« Reactie #325 Gepost op: 6-02-2014, 08:52:10 »
Oh wow, is de muzikale aanwijzing ook aan Freek te koppelen? ::oink:: Dat maakt het helemaal moeilijk, want dan wordt Freek ook een hele reële optie voor mij. Zeker als Susan ook nog eens haar envelop naar Freek gaat opsturen.... :o

Hoe weet je dat laatste? Want dan weet ik helemaal zeker dat het Freek wordt..

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 6-02-2014, 09:05:29 »

Er zijn normaal 8 aflevering nodig, nu al 9, omdat er een aflevering zonder afvaller was. En dan de 10e aflevering als terugblik. Rekenfoutje van jouw kant verwacht ik :)

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #327 Gepost op: 6-02-2014, 09:13:57 »
Hoe weet je dat laatste? Want dan weet ik helemaal zeker dat het Freek wordt..
Ik weet dat ook niet zeker. Ik zei ook 'ALS Susan hem naar Freek stuurt'. ;)

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #328 Gepost op: 6-02-2014, 09:39:19 »
Er zijn normaal 8 aflevering nodig, nu al 9, omdat er een aflevering zonder afvaller was. En dan de 10e aflevering als terugblik. Rekenfoutje van jouw kant verwacht ik :)
Klopt! Zie ook mijn aanvullende post :)

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #329 Gepost op: 6-02-2014, 09:58:16 »
Ik zie de link niet tussen Freek als afvaller als Susan haar envelop naar Freek stuurt?

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #330 Gepost op: 6-02-2014, 10:17:01 »
Ik denk dat de twist juist is, dat er deze aflevering 2 kandidaten uitvallen en de volgende aflevering niemand. En dan denk ik Suus en Freek...  >:D
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #331 Gepost op: 6-02-2014, 10:21:13 »
Hij zit namelijk ook nog op de verkeerde persoon als mol (Sophie).

Oh vanaf nu wordt het dus domweg afstrepen wie niet op Susan zit?   :D  ::gaap::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #332 Gepost op: 6-02-2014, 10:23:45 »
Ik denk dat de twist juist is, dat er deze aflevering 2 kandidaten uitvallen en de volgende aflevering niemand
Haha dan ga IK in staking en dit doen:
om niet meer te kijken na de OS

Enne
Ik zie de link niet tussen Freek als afvaller als Susan haar envelop naar Freek stuurt?
heeft denk ik te maken met dat Freek's envelop zoals die in afl. 1 te zien was nog niet gepost is maar daar moeten hun tunnelaars maar even antwoord op geven ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #333 Gepost op: 6-02-2014, 10:46:29 »
Mooi shot aan het einde van de promo - zonder Freek.

Al is het vermoedelijk een shot rondom de eerste opdracht gezien de kleding ;D

Offline Traveljunkie

• Forumlid
« Reactie #334 Gepost op: 6-02-2014, 12:38:08 »
Was het uitzendschema van de OS en de eventuele verdeling over de 3 publieke netten überhaupt al helemaal bekend toen WIDM werd gemonteerd?

Even een hele rare vraag misschien, maar zijn alle afleveringen al helemaal afgemonteerd als aflevering 1 op de buis is?

Offline Chillin

• Forumlid
« Reactie #335 Gepost op: 6-02-2014, 14:01:45 »

Even een hele rare vraag misschien, maar zijn alle afleveringen al helemaal afgemonteerd als aflevering 1 op de buis is?

Heel interessante vraag.. Ik vermoed van niet eigenlijk, en dat ze tussentijds nog wat zaken tweeken. Als ik zelf een editor zou zijn, zou ik zelfs dit soort fora gaan lezen en daar wat montage op aanpassen  ::tandpastasmiley:: *gelooft nog steeds heilig in het feit dat Susan niet de mol is*

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #336 Gepost op: 6-02-2014, 14:58:47 »
Mooi shot aan het einde van de promo - zonder Freek.

Al is het vermoedelijk een shot rondom de eerste opdracht gezien de kleding ;D

Nou, het is dezelfde kleding als bij de executie.. Maar ze staan zo te lachen (op Sofie na) dat ik niet denk dat dit een shot van na Freeks executie is. Althans, niet direct na. Wie weet komt er daarna nog een twist die ons lekker maakt voor over drie weken (en is Freek inderdaad ribbedebie).

« Laatst bewerkt op: 6-02-2014, 15:12:02 door Heinz »

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 6-02-2014, 15:13:55 »
Nou, het is dezelfde kleding als bij de executie.. Maar ze staan zo te lachen (op Sofie na) dat ik niet denk dat dit een shot van na Freeks executie is.

Lijkt me een shot van de laatste opdracht.
Meet the Mole opdrachten zijn altijd individueel sws.
Ik hoop niet een al te irritante twist eerlijk gezegd want ik heb mijn tax aan twist bij executie wel gehad voor dit jaar eerlijk gezegd.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #338 Gepost op: 6-02-2014, 15:27:24 »
Lijkt me een shot van de laatste opdracht.
Meet the Mole opdrachten zijn altijd individueel sws.

Het komt inderdaad overeen met het beeld uit het "volgende week"-stukje waarin Art de kandidaten over die opdracht uitlegt. Met het verschil dat Freek daarin wel bij de groep staat.

Offline Feodora

• Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 6-02-2014, 15:31:07 »
Nou ik hoop toch niet dat het een shot is van na de executie, daarmee zouden ze wel erg veel verklappen  ::oink::. Daarnast wil ik niet dat Freek weg gaat, niet alleen omdat ik hem verdenk, maar vooral omdat ik hem een hele leuke kandidaat vind. Van de andere kant is het voor mij dan duidelijk wie de mol is aangezien ik nog twijfel tussen Susan en Freek.  :D