Poll

Wie is de afvaller de komende aflevering?

Freek Bartels
1 (1.5%)
Sofie van den Enk
3 (4.6%)
Susan Visser
2 (3.1%)
Tygo Gernandt
57 (87.7%)
niemand
2 (3.1%)

Totaal aantal stemmen: 64

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?  (gelezen 129172 keer)

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #360 Gepost op: 7-02-2014, 21:51:04 »
Tygo of Sofie, maar ik denk eerst Tygo en daarna Sofie.
🜃

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #361 Gepost op: 7-02-2014, 23:34:30 »
JW of Tygo. Eens de muzikale aanwijzing erbij pakken, kijken naar welke hij het beste wijst. De ander gaat de keer erop.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #362 Gepost op: 8-02-2014, 00:33:35 »
Ik ga denk ik voor JW.
Daarna Tygo.

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #363 Gepost op: 8-02-2014, 09:03:31 »
Tygo en Susan gaan er nog niet uit. Susan omdat ze de mol is en Tygo omdat hij in elk geval bij de laatste vier zit. Verder denk ik dat Freek en Sofie ook nog even blijven. Jan-Willem is daarom volgens mij de afvaller.

Waarom zit Tygo in elk geval bij de laatste vier?
I will follow my inner gold

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #364 Gepost op: 8-02-2014, 10:55:59 »
Waarom zit Tygo in elk geval bij de laatste vier?

Spoilerhint
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
« Reactie #365 Gepost op: 8-02-2014, 11:01:24 »
Spoilerhint
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik zou het echt super vinden als het klopt  ::bravo::
I will follow my inner gold

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #366 Gepost op: 8-02-2014, 11:04:28 »
Moeilijk deze keer, als ik naar de afvallers kijk dan kunnen Tygo en Sofie afvallen vanwege Jennifer en Sofie en Freek vanwege Aaf.

Als ik dan kijk naar de overtuiging van Tygo ('Susan is echt de mol') dan lijkt hij moeilijk te kunnen gaan nu. Aan de andere kant had hij al eerder zo'n zelfde soort overtuiging op Sofie dus stapt wel snel over.

Sofie kan op zich even makkelijk gaan want iedereen zit op haar maar ze geeft wel consequent aan dat Susan (met alleen Tygo) haar mol is dus zou er weer een bijkomen die zeker de mol niet is.

Susan zou zelf best kunnen gaan, sterker nog, er is een kleine hint op: zodra kandidaten zeggen 'die en die zijn zeker de mol niet' dan gaan ze... dat was zo bij Jen en Aaf. Susan is de enige die dit zo duidelijk zegt. Alle drie de dames gaven dit in elk geval bij JW aan dus die is dan de mol.

Toch kan JW zelf nu ook goed gaan aangezien hij door al zijn afvallers heen is dus wat moet hij nu ??? Beste exitmoment van de serie voor hem.

Freek kan nu ook prima gaan: hij is al aangewezen als kandidaat door Aaf en zit zelf op 2 personen waarvan we door het verdenkingenlijstje ook al weten dat ze de mol niet zijn: Sofie en Tygo.

Moeilijk zat dus. Ik gok er dan maar op dat het 1 van de 3 is die al uitgesloten is als mol: Freek , Sofie of Tygo waarbij de laatste 2 moeilijker kunnen vanwege Susan. Dus dan ga ik maar voor Freek...

Als je rekening houdt met de theorie dat Tygo vlak voor de finale moet afvallen dan is het alleen eerder 'nodig' dat Sofie nu gaat. Dan krijgt Freek de schrik van zijn leven en switcht naar Susan zodat iedereen op Susan zit en Tygo 'veilig' naar huis kan. Dat klopt ook met de muzikale hint (bluf-Sofie bluft de vrijstelling van Freek weg).

In elk geval een topverdachte weg dus ::wenkbrauw::
« Laatst bewerkt op: 8-02-2014, 13:22:03 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #367 Gepost op: 8-02-2014, 14:08:20 »
Ik denk dat Jan Willem gaat afvallen. Of Susan. Maar Susan staat nu nog op de 2e plaats bij mijn molverdenking. Freek zou ook nog kunnen, maar die staat op nr. 1 bij mij. Lekker duidelijk dus.... ::ohno::

Dus kies ik toch maar voor JW als afvaller van aflevering 7.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #368 Gepost op: 8-02-2014, 14:10:11 »
Driemaal (op rij Aaf ingevuld) is scheepsrecht  :D Dus nu wederom inzetten op Jan-Willem, niet omdat ik het nou zo duidelijk vind n.a.v. de muzikale aanwijzing, als wel dat vijfmaal op rij het geluk eens ophoud..  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #369 Gepost op: 8-02-2014, 15:58:17 »
Driemaal (op rij Aaf ingevuld) is scheepsrecht  :D Dus nu wederom inzetten op Jan-Willem, niet omdat ik het nou zo duidelijk vind n.a.v. de muzikale aanwijzing, als wel dat vijfmaal op rij het geluk eens ophoud..  :)

Ik stem voor.  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #370 Gepost op: 8-02-2014, 16:17:42 »
Ik denk dat Jan-Willem toch wel een stukje montage meekrijgt over z'n testbiecht. En misschien zit hij wel al steeds en goed en fout ("als je bij mij in de hotseat zit, ben je of de mol of de afvaller"). Ik zou het ook wel begrijpen dat als hij steeds Susan (of Freek) en de afvaller noemt, dat dat eruit gemonteerd wordt.

Dus Jan-Willem blijft denk ik.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #371 Gepost op: 9-02-2014, 01:48:25 »
Muzikale hint + een stukje wensdenken: Sofie.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline m0l

• Forumlid
« Reactie #372 Gepost op: 9-02-2014, 09:40:08 »
Ik hoop Freek én Jan-Willem! Wat vind ik hen vervelend.

Sofie vind ik juist wel leuk. Tygo? Da's gewoon een clown en kwajongen tegelijk. Susan is de mol die gaat niet naar huis. (Ja, na de finale. Als bekend is gemaakt wie de mol is.)

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #373 Gepost op: 9-02-2014, 10:56:48 »
hoop Freek én Jan-Willem! Wat vind ik hen vervelend
Ja dat hoop ik dan met je mee ::rofl:: Ze zijn me veel te obvious. Helaas zoals ik het heb uitgerekend is het meest aannemelijk dat ze toch de finale halen en Sofie gaat... het zou alleen wel een heel stuk makkelijker worden als er eentje zou gaan ::joehoe::

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #374 Gepost op: 9-02-2014, 11:09:48 »
Ik was wel blij met jouw berekening Lo. Het heeft mijn keuze definitief gemaakt. Sofie gaat naar huis ::jaja:: en Jan Willem blijft mijn mol.
Beetje jammer is wel dat ik in de pool Sofie als winnaar had, en Susan liever zag vertrekken.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline m0l

• Forumlid
« Reactie #375 Gepost op: 9-02-2014, 11:13:32 »
Ja dat hoop ik dan met je mee ::rofl:: Ze zijn me veel te obvious. Helaas zoals ik het heb uitgerekend is het meest aannemelijk dat ze toch de finale halen en Sofie gaat... het zou alleen wel een heel stuk makkelijker worden als er eentje zou gaan ::joehoe::
Obvious dat ze het niet zijn. Maar dat opvallende vind ik niet eens een probleem. Tygo en Sofie zijn ook opvallend. Maar hun gedrag vind ik wél leuk.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #376 Gepost op: 9-02-2014, 11:53:56 »
Sofie gaat naar huis ::jaja:: en Jan Willem blijft mijn mol
Ja zo ga ik ook invullen.

Beetje jammer ook dat ik in de pool Sofie als finalist heb, namelijk als de verliezer. Maar ik doe wel even een lightmannetje B: ik spreid en vul Sofie zowel als afvaller als als verliezer in :-*

Offline Newbee

• Forumlid
« Reactie #377 Gepost op: 11-02-2014, 11:42:05 »
Ik weet niet of het een spoiler is of niet maar dat promo filmpje. 'De mol gaat door na de olympische spelen'.

Dan zie je op volgorde alle afvallers.
Daarna worden de speler die nog in het spel zitten. Mijn gevoel zegt me dat eerst de 2 volgende afvallers getoont worden. (Jan willem en dan tygo). Maar meer als een gevoel / wens is het niet. Dus volgende afvaller jan willem dan tygo.

Maar hoe zouden de overige 3 dan getoont worden. Iemand daarover een gedachte? <- deze vraag hoort niet hier he.... Sorry ga kijken waar dan.

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #378 Gepost op: 11-02-2014, 11:55:48 »
Ik ga alsnog voor Jan-Willem.

Ik denk dat de afleveringstitel theorie klopt en dat we moeten zoeken naar iemand waar '5 op een rij' het meest op slaat.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

« Reactie #379 Gepost op: 11-02-2014, 12:27:59 »
Ik ga alsnog voor Jan-Willem.

Ik denk dat de afleveringstitel theorie klopt en dat we moeten zoeken naar iemand waar '5 op een rij' het meest op slaat.

Dit dus. Heb echt sterker het idee dat de afleveringstitel gewoon op de volgende afvaller slaat. Nu had JW veel met 5 op een rij (5e envelop en 5 keer de afvaller als mol aangewezen) dus verbaast het mij niet als hij zou gaan. Ook het gedeelte in de muziek spreekt zowaar boekdelen. Iets met een slechte start. Als je niet de mol bent en je stemt 5x op de afvaller zit je dus 5x fout. Dan komt er een moment dat je zelf moet gaan want dan heb je geen idee