Poll

Wie is de afvaller de komende aflevering?

Freek Bartels
1 (1.5%)
Sofie van den Enk
3 (4.6%)
Susan Visser
2 (3.1%)
Tygo Gernandt
57 (87.7%)
niemand
2 (3.1%)

Totaal aantal stemmen: 64

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?  (gelezen 129138 keer)

Offline Lo

• Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #400 Gepost op: 15-02-2014, 14:29:00 »
Freek is de enige die tot nu toe 4x zonder onderbreking zijn groene scherm heeft gezien.. misschien volgende week het 5e scherm maar dan rood?

Mag van mij ook;
zou fijn zijn om schoon schip te maken met mijn molverdenkingen
::trots:: ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #401 Gepost op: 15-02-2014, 14:49:49 »
Freek kan ook omdat hij als enige niet bij de '5 op een rij' filmpjes was (blik op de toekomst), i.c.m. muzikale aanwijzing "alles dan, alles dan, alles dan zinloos is"; hij  was degene die als eerste stiekem de hele pot wilde opsturen naar afl.9.

Slecht voor m'n pool als hij gaat want ik had hem vaak als winnaar.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #402 Gepost op: 15-02-2014, 15:27:05 »
Slecht voor m'n pool als hij gaat want ik had hem vaak als winnaar
Ik zelfs altijd ::hug::

Toch verkies ik dit boven mijn pool want ik wil nu wel eens een molverdachte zien vertrekken 8)

Sofie krijgt bij deze executie wel als 5e op rij haar (groene) scherm
Ja dat is zo; de aanwijzing wordt zo almaar sterker ::zwaai::

Ik blijf op Sofie als afvaller.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Syllie10

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #403 Gepost op: 16-02-2014, 12:32:04 »
Aantal schermen is:

Maurice      1
Owen      2
Daphne      4
Jennifer      3
Aaf      3
Sofie      4
Tygo      4
Freek      4
Susan       2 (en 1 niet door vrijstelling)
Jan-Willem 3

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #404 Gepost op: 20-02-2014, 21:44:54 »
Al vanaf het begin Sofie als een van mijn finalisten gehad.
Maar als ik zo zie waar alles heengaat lijkt me dat toch zeer onwaarschijnlijk, eigenlijk.
Dus ik denk dat ik nu toch maar JW als finalist in ga vullen.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #405 Gepost op: 20-02-2014, 21:49:29 »
Ik hoop ergens (en ergens ook weer niet) dat Susan de afvaller is volgende week....

Wat zal het rustig worden hier ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #406 Gepost op: 20-02-2014, 21:53:17 »
Lijkt me niet, veel te hoge boetes..

Bovendien denk ik niet dat JW gaat winnen, in dat geval.  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #407 Gepost op: 21-02-2014, 00:56:22 »
Ik hoop ergens (en ergens ook weer niet) dat Susan de afvaller is volgende week....

Wat zal het rustig worden hier ;)

Wat als JW afvalt? Ik denk dat vele dan raar op kijken. Toch de gene met de meeste stemmen in de avropoll als ik het moet geloven.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #408 Gepost op: 21-02-2014, 14:22:50 »
Ik heb JW als afvaller maar begin te twijfelen, helemaal vergeten hij nog 2-jokers heeft, lijkt me dan eerder hij i.i.g nog een aflevering doorgaat, als hij ze inzet dan. Als die afvallers-theorie klopt dan duidt het het meeste op JW, aan de andere kant blöfte Sofie dat ze de Mol was en was ze evengoed in dingen 5-op-een-rij las ik hier ergens, dus kan op beide slaan.

Weet je zeker dat hij de jokers niet ingezet heeft? Heb daar eigenlijk niet op gelet.

Offline Joss

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #409 Gepost op: 21-02-2014, 14:49:12 »
Weet je zeker dat hij de jokers niet ingezet heeft? Heb daar eigenlijk niet op gelet.
JW zet twee jokers in en had er twee nadat hij er eentje aan Tygo heeft gegeven.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #410 Gepost op: 21-02-2014, 15:03:50 »
Ik blijf als afvaller op Sofie hangen. Puur door het liedje van Blof en aangezien Sofie graag bluft.

Offline Navadni

• Forumlid
« Reactie #411 Gepost op: 21-02-2014, 20:52:16 »
Ik geloof heilig in de afvallerstheorie, dus voor mij is het Sofie of Jan-Willem. Met een net iets sterker gevoel dat Jan-Willem er uit vliegt.

Als Sofie er de volgende aflevering uit gaat dan zijn er in de intro vijf mensen vlak na elkaar die er uit liggen. (Jennifer, Owen, Sofie, Maurice en Aaf) - vijf op een rij. Bij de executie zien we vijf groene schermen op een rij, waarvan Sofie de vijfde is.

Maaarrrr... Jan-Willem zit al vijf keer op rij op de afvaller. En voor één of andere reden lijkt me dat een sterkere hint, net omdat het zo geweldig naar voren wordt geschoven tijdens de biechten, net zodat we het zeker zouden door hebben. Misschien is het net iets te duidelijk en is het allemaal wat dubbelop - maar nuja, we zien dan wel.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #412 Gepost op: 22-02-2014, 10:41:52 »
Ik ben er inderdaad ook van overtuigd dat het OF Sofie is, OF JW.

Ik blijf twijfelen, maar zet de gok in op JW. Gewoon, omdat IEDEREEN in mijn omgeving (casual kijkers) hem verdenkt en het me genieten lijkt dat al hun tunnels instorten.

Offline Fragiel

• Forumlid
« Reactie #413 Gepost op: 22-02-2014, 12:21:58 »
Ik ben er inderdaad ook van overtuigd dat het OF Sofie is, OF JW.

Ik blijf twijfelen, maar zet de gok in op JW. Gewoon, omdat IEDEREEN in mijn omgeving (casual kijkers) hem verdenkt en het me genieten lijkt dat al hun tunnels instorten.
Hahaha, maar het is een solide tunnel :)
Profiler

Offline Foaly

• Forumlid
« Reactie #414 Gepost op: 22-02-2014, 15:22:32 »
Jan-Willem, puur door het verhaal van de verdenkingen. Als Sofie of Tygo afvalt, weten we dat het Susan niet is. Freek uit ook steeds weer heel duidelijk zijn verdenking naar Sofie (en dat hij Susan absoluut niet verdenkt), dus zal ook wel niet afvallen. Zelfde met Susan. Blijft Jan-Willem nog over, en zijn verdenkingen worden inderdaad steeds in het vage gehouden, dus nu moet hij toch eens afvallen ::)

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #415 Gepost op: 22-02-2014, 15:28:53 »
Jan-Willem, puur door het verhaal van de verdenkingen. Als Sofie of Tygo afvalt, weten we dat het Susan niet is.

Ergens ben ik het wel met je eens, maar als Sofie afvalt komt er sws vast wel een verhaaltje waarom ze eigenlijk is gaan twijfelen, of meer op Tygo heeft gestemd dan Susan oid, vermoedelijk.
Het is idd wel frappant dat ze van Sofie in afl 6 duidelijk laten horen op wie ze zich gaat toespitsen, dus dan zou je eerder verwachten dat ze er nog niet uitgaat. Toch krijgt JW een flink dikkere edit en lijken ze duidelijk minder te investeren in Sofie mocht ze toch de finale halen.

De edit is tot nu toe wel een betrouwbaardere indicatie geweest dus, ik ben benieuwd.
Maar sws werd bijvoorbeeld vorig jaar ook duidelijk gesuggereerd (wat ook zo was volgens mij) dat Tim eruit vloog terwijl hij Paulien als mol had, en dat is ook gewoon in de uitzending gekomen. Dat heeft mensen er evenmin van overtuigd dat Paulien niet de Mol was, hoewel het dat wel had moeten doen.  :P

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #416 Gepost op: 22-02-2014, 15:45:25 »
Ik vind het leuk dat ik me altijd perfect kan vinden in de redenaties van Supernova, maar het vaak net anders zie.

Ik zie namelijk weinig edit dit jaar. Molrice had pech, Owen ging teveel voor Tygo, Daphne ging voor Aaf, Jennifer ging voor Aaf, Aaf verdacht Freek, Tygo, Sofie (stapte van Susan af)

Zie hier waarom Jan-Willem er nog in zit. Een beetje mazzel, omdat de rest ernaast zat.

Maar dat maakt de Susan vs. Freek ook wel leuk. Als Susan het is, dan is alles gewoon zoals het is, als het Freek is, dan zijn de makers er goed in geslaagd het een beetje magisch en mysterieus te houden...

Ik ga voor de simpele oplossing en ga voor Susan als mol. Ik denk dat Freek er ook achterkomt in aflevering 7 en dat we dan 4 kandidaten hebben die goed zitten. Tygo krijgt dan JW zover nog te spreiden en daarom vliegt JW eruit en blijkt ook de afvallerstheorie te kloppen.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline m0l

• Forumlid
« Reactie #417 Gepost op: 24-02-2014, 08:54:48 »
Hopelijk 2 afvallers: Freek en Jan-Willem.

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #418 Gepost op: 24-02-2014, 12:42:01 »
Sofie.

Dan blijven  mijn droomfinale (de 3 hoofdverdachten) en mijn poolfinale (mannenfinale) mogelijk ::tandpastasmiley::
...óf niet!

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #419 Gepost op: 24-02-2014, 18:34:43 »
Gebaseerd op de mogelijke afvallerstheorie van de afleveringstitels (bewust van het feit dat die in vorige jaren maar tot een bepaald punt klopten) zeg ik Jan-Willem, gebaseerd op de muzikale hint zeg ik Freek of eventueel Jan-Willem.

Ik ga voor Jan-Willem, ook omdat ik een leuk idee voor een tekening heb dat ik kan uitvoeren als hij afvalt  :P.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn