Poll

Wie is de afvaller de komende aflevering?

Freek Bartels
1 (1.5%)
Sofie van den Enk
3 (4.6%)
Susan Visser
2 (3.1%)
Tygo Gernandt
57 (87.7%)
niemand
2 (3.1%)

Totaal aantal stemmen: 64

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?  (gelezen 129110 keer)

Offline hoelahoep

• Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #440 Gepost op: 27-02-2014, 23:16:20 »
JW en Susan houden elkaars hand vast, bij de executie. Dus dat moet haast wel JW of Susan exit zijn, dan.....

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #441 Gepost op: 27-02-2014, 23:18:52 »
JW en Susan houden elkaars hand vast, bij de executie. Dus dat moet haast wel JW of Susan exit zijn, dan.....

Viel mij ook op. Wie van de 2?

Susan is te verdacht in de edit om af te vallen.
Maar waarom laten ze nu pas JW in de biecht van Freek horen? Ook niet logisch om hem dan volgende week te laten afvallen.
klaar voor de strijd

Offline m0l

• Forumlid
« Reactie #442 Gepost op: 27-02-2014, 23:39:55 »
Volgende week 2 afvallers: Freek & Jan-Willem.

Ik vind het toch wel heel jammer dat er niemand afviel. 1x per seizoen iedereen door vind ik wel genoeg.
In dit geval komt het door de keuze van de mol om geen geld in de pot te brengen.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2014, 23:48:17 door m0l »

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #443 Gepost op: 28-02-2014, 10:22:13 »

Dat moet haast wel JW zijn, heb ik het idee. Want ik roep volgens mij al een maand dat hij de volgende afvaller is.
Al ben ik bang dat er komende aflevering nu 2 executies ofzo zijn, waardoor ze toch met z'n drieën in de finale komen, waardoor Tygo ook afvalt. Ik ben daarom wel benieuwd naar de muzikale hint.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #444 Gepost op: 28-02-2014, 12:28:18 »
In de app is er in ieder geval geen aanwijzing voor 2 afvallers. Hoeft natuurlijk niet iets te zeggen, ze zouden dan ook 2 antwoorden goed kunnen rekenen.

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #445 Gepost op: 28-02-2014, 12:39:26 »
Ook een beetje raar als ze op die manier al de twist prijs zouden gegeven als dat de twist is...

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #446 Gepost op: 28-02-2014, 12:41:55 »
Toch heb ik een vermoeden dat er maar 1 gaat... Door het handjes vasthouden van JW en Susan

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #447 Gepost op: 28-02-2014, 12:46:04 »
Twee verschillende momenten? Zou ook nog kunnen. Ik blijf echter het idee houden dat ze gewoon met z'n drieën de finale gaan spelen... Ik heb echter geen idee hoe ze dat gaan bewerkstelligen.

Offline m0l

• Forumlid
« Reactie #448 Gepost op: 28-02-2014, 14:01:29 »
Twee verschillende momenten? Zou ook nog kunnen. Ik blijf echter het idee houden dat ze gewoon met z'n drieën de finale gaan spelen... Ik heb echter geen idee hoe ze dat gaan bewerkstelligen.
Volgende week 2 afvallers.

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #449 Gepost op: 28-02-2014, 14:23:45 »
Ik gok op twee afvallers. Tygo wint de vrijstelling. Sofie krijgt een groen scherm. Freek is aan de beurt en dat betekent dat Susan en Jan-Willem met een groen scherm er allebei uitliggen. Daarom houden ze handjes vast. Freek krijgt rood. JW krijgt rood.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Newbee

• Forumlid
« Reactie #450 Gepost op: 28-02-2014, 14:49:34 »
Ik zag de promo gisteren weer voorbij komen en inderdaad jw zit er 2x in.... Gelijk na de afvallers (hij zegt dan 'de mol doet goede zaken') en vervolgens tygo, susan, jw weer, sophie en freek in een flits. Hummm zou jw teruggekocht kunnen worden? Hahahaha ja ik zit compleet in de afvallerstheorietunnel. ;)
Inderdaad die namen op de envelop in afl 1 vind ik ook nogsteeds TE toevallig.
Kan nog geen link vinden sorry! Als ik hem vind plaats ik hem.

Hummmm dan had jw moeten afvallen, niet teruggekocht maar wel zoiets. maar volgende week valt tygo af. En dan 4 finalisten. Susan mol, jw winnaar en freek en sophie verliezen. (En ja ik ga blind op het filmpje af  ::rofl::  :o. )

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #451 Gepost op: 28-02-2014, 15:00:17 »
Hummmm dan had jw moeten afvallen, niet teruggekocht maar wel zoiets. maar volgende week valt tygo af. En dan 4 finalisten. Susan mol, jw winnaar en freek en sophie verliezen. (En ja ik ga blind op het filmpje af  ::rofl::  :o. )

Susan als de mol zien en Tygo als de afvaller vind ik wel een gewaagde keuze. De combi is niet heel waarschijnlijk. Tygo denkt ook dat Susan de mol is en heeft nog een joker.

Offline Newbee

• Forumlid
« Reactie #452 Gepost op: 28-02-2014, 16:50:09 »
Art had de mol ook niet in het vizier (tot de finale pas) en had toch gewonnen. Er zijn ook heel veel jaren geweest dat iedereen op de juiste mol zat al vroeg... (Die met die make-up bijv) gemonteerd leek het nog wel spannend. Montage doet veel. (Ik weet het ik zit diep in de tunnel)

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #453 Gepost op: 28-02-2014, 17:06:09 »
Vanwege de muzikale hint denk ik Jan-Willem.

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #454 Gepost op: 28-02-2014, 17:56:01 »
Art had de mol ook niet in het vizier (tot de finale pas) en had toch gewonnen. Er zijn ook heel veel jaren geweest dat iedereen op de juiste mol zat al vroeg... (Die met die make-up bijv) gemonteerd leek het nog wel spannend. Montage doet veel. (Ik weet het ik zit diep in de tunnel)

Ik zit naast je. Ik denk ook dat Susan de mol is. Maar juist daarom geef ik Sofie en Tygo een grote kans om niet af te vallen, omdat die heel duidelijk Susan verdenken. Tygo vertelt dat tijdens de Boeddha's, Sofie vertelt dat tijdens de Vingerafdrukken. De test sluit daarbij aan en de biechten ook. Freek en Jan-Willem zitten veel meer in de gevarenzone en moeten nog switchen naar Susan en/of een vrijstelling winnen. En ook omdat Freek en Jan-Willem nou niet zo heel blij kijken tijdens de executie promo, is gokken op een van hun als afvaller minder risicovol. Ik ga voor beide, dat is ook een gewaagd gokje.

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #455 Gepost op: 28-02-2014, 18:34:33 »
Uitgaande van Susan als mol, hoop ik dat Freek bij draait of de vrijstelling weet te pakken. Daardoor gaat niet Freek, maar Tygo naar huis als tweede. Naast JW.
Uitgaande van Freek als mol, zou in principe iedereen naar huis kunnen, want niemand verdenkt hem. Ook in dat geval kunnen Tygo en Freek gewoon naar huis. Als er natuurlijk inderdaad twee gaan afvallen...

Offline m0l

• Forumlid
« Reactie #456 Gepost op: 28-02-2014, 20:03:08 »
Ik zit naast je. Ik denk ook dat Susan de mol is. Maar juist daarom geef ik Sofie en Tygo een grote kans om niet af te vallen, omdat die heel duidelijk Susan verdenken. Tygo vertelt dat tijdens de Boeddha's, Sofie vertelt dat tijdens de Vingerafdrukken. De test sluit daarbij aan en de biechten ook. Freek en Jan-Willem zitten veel meer in de gevarenzone en moeten nog switchen naar Susan en/of een vrijstelling winnen. En ook omdat Freek en Jan-Willem nou niet zo heel blij kijken tijdens de executie promo, is gokken op een van hun als afvaller minder risicovol. Ik ga voor beide, dat is ook een gewaagd gokje.
Tygo en Sofie halen de finale. Freek en Jan-Willem niet.

Offline Regis Filia

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #457 Gepost op: 1-03-2014, 01:44:04 »
Na 3 weken wachten geen afvaller. Anti-climax.  :(

Tygo en Sofie halen de finale. Freek en Jan-Willem niet.
Freek krijgt geen rood scherm, want de mol haalt altijd de finale.  8)
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #458 Gepost op: 1-03-2014, 05:14:53 »
Vooralsnog denk ik dat we moeten vrezen voor Freek.

Offline m0l

• Forumlid
« Reactie #459 Gepost op: 1-03-2014, 08:49:53 »
Na 3 weken wachten geen afvaller. Anti-climax.  :(
Freek krijgt geen rood scherm, want de mol haalt altijd de finale.  8)
Freek is niet de mol.