Poll

Wie is de afvaller de komende aflevering?

Freek Bartels
1 (1.5%)
Sofie van den Enk
3 (4.6%)
Susan Visser
2 (3.1%)
Tygo Gernandt
57 (87.7%)
niemand
2 (3.1%)

Totaal aantal stemmen: 64

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?  (gelezen 129091 keer)

Offline hrvdg7

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #460 Gepost op: 1-03-2014, 10:08:50 »
Als JW de mol is, dan gaat Tygo naar huis, is Susan de mol, dan moet Freek het veld ruimen.

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #461 Gepost op: 1-03-2014, 10:27:53 »
Voor mij kunnen Tygo en JW maar de enige afvallers zijn, dus daar moet ie dan wel tussen zitten. De andere namen kan ik niet serieus nemen als afvaller... Sofie, Susan en Freek zitten gewoon in de finale.

Offline nielsje8

• Forumlid
« Reactie #462 Gepost op: 1-03-2014, 10:59:20 »
Hoe komt het eigenlijk dat volgende aflevering (aflevering 8 volgens mij) een speciale "finale vrijstelling" (aflevering 9) te verdienen valt? Een normale vrijstelling zou toch precies hetzelfde doen?

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #463 Gepost op: 1-03-2014, 11:18:44 »
Omdat je zeker in de finale zit en dus het einde van het spel mee maakt, is het net iets meer speciaal om die te winnen, waardoor ze het een aparte naam gegeven hebben?

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #464 Gepost op: 1-03-2014, 12:14:29 »
Uitgaande van Freek als mol, zou in principe iedereen naar huis kunnen, want niemand verdenkt hem. Ook in dat geval kunnen Tygo en Freek gewoon naar huis. Als er natuurlijk inderdaad twee gaan afvallen...

Uitgaande van Freek als mol lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat Freek naar huis gaat ;D

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #465 Gepost op: 1-03-2014, 13:01:59 »
Ik bedoelde natuurlijk Tygo en JW  ::rofl::

Offline Syllie10

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #466 Gepost op: 1-03-2014, 13:14:57 »
Volgens mij valt er in aflevering 8 maar 1 persoon af en dan gok ik op Sofie.

Dan in aflevering 9 vindt er halverwege een afvalronde plaats waarbij Tygo naar huis gaat en dan krijg je de finalespel met Freek, Susan en JW.

Als ze namelijk 2 personen in aflevering 8 naar huis laten gaan wat heb je dan aan een finale vrijstelling want dan kunnen ze net zo goed een gewone vrijstelling geven.
En aangezien dit jaar al begon met de ene test/executie naar de andere zal er nu ook wel zo'n plot komen.

Offline m0l

• Forumlid
« Reactie #467 Gepost op: 1-03-2014, 14:37:18 »
Volgens mij valt er in aflevering 8 maar 1 persoon af en dan gok ik op Sofie.

Dan in aflevering 9 vindt er halverwege een afvalronde plaats waarbij Tygo naar huis gaat en dan krijg je de finalespel met Freek, Susan en JW.

Als ze namelijk 2 personen in aflevering 8 naar huis laten gaan wat heb je dan aan een finale vrijstelling want dan kunnen ze net zo goed een gewone vrijstelling geven.
En aangezien dit jaar al begon met de ene test/executie naar de andere zal er nu ook wel zo'n plot komen.
Indien slechts 1 afvaller in afl. 8 dan ...
afl. 8 Jan - Willem
afl. 9 Freek

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #468 Gepost op: 1-03-2014, 15:12:22 »
Ik vind het weer moeilijk deze keer... het meeste wijst naar JW dus ik ga voor hem maar Sofie kan ook - immers op de hotseat en tot nu toe klopt dat incl. de laatste keer toen JW niemand op de hotseat had en ook niemand ging ::) :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #469 Gepost op: 1-03-2014, 15:43:17 »
Ik vind het ook moeilijk, maar denk toch dat ik net als afgelopen keer op JW inzet.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #470 Gepost op: 2-03-2014, 00:21:55 »
Freek of Jan-Willem.

Offline martijnolev

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #471 Gepost op: 2-03-2014, 09:32:06 »
Ik dacht bij de muzikale aanwijzing eerst gelijk aan Sofie omdat zij niet kon stoppen met kijken naar Art, maar ik dacht nu is dat eigenlijk niet te makkelijk aangezien de hint geen een keer zo eenvoudig is. (voor mij tenminste niet)

Ik ga nu toch meer voor Susan of Freek, maar dat is misschien meer gebaseerd op hoop omdat JW er niet uit mag  ::ok::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #472 Gepost op: 2-03-2014, 10:12:53 »
Waar staan de muzikale aanwijzingen uitgelegd over de vorige afleveringen?

Op mijn site hier. Steeds bij "juiste uitleg" in het groen.

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #473 Gepost op: 2-03-2014, 10:58:34 »
Freek is nog steeds de Mol, en de opbouw tussen hem en Susan die al enkele afleveringen gaande is, is niet logisch als ze niet allebei de finale halen imho.

Ik denk dat JW eruit gaat.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #474 Gepost op: 2-03-2014, 13:18:39 »

Ho! Wacht even! Nee ik denk Freek! Het was Freek op het strand die niet kon stoppen met staren naar die knappe Amerikaan! 

:D Ik ga met je mee.

Hij voelt wel lekker in de trend van 'Take the money and Run'. Toen dacht ik meteen Jennifer, maar de meeste vonden dat zo belachelijk, dat ik iemand anders heb uitgekozen.

Ik zet 'm ook op Freek.... (En JW).
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #475 Gepost op: 2-03-2014, 14:52:36 »
Goh, hints gaan nu al wijzen naar iets uit 5 afleveringen terug ofzo... Lijkt me niet helemaal de bedoeling...

« Reactie #476 Gepost op: 2-03-2014, 15:17:29 »
Ik dacht bij de muzikale aanwijzing eerst gelijk aan Sofie omdat zij niet kon stoppen met kijken naar Art, maar ik dacht nu is dat eigenlijk niet te makkelijk aangezien de hint geen een keer zo eenvoudig is. (voor mij tenminste niet)

Ik ga nu toch meer voor Susan of Freek, maar dat is misschien meer gebaseerd op hoop omdat JW er niet uit mag  ::ok::

Ik zou lekker voor Sofie gaan hoor. Ik vond het meerendeel van de aanwijzingen net zo duidelijk als deze keer. Waar ik vooral over twijfel is of er 1 of 2 mensen uit zullen vliegen.

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #477 Gepost op: 3-03-2014, 07:47:12 »
Ik zou lekker voor Sofie gaan hoor. Ik vond het meerendeel van de aanwijzingen net zo duidelijk als deze keer. Waar ik vooral over twijfel is of er 1 of 2 mensen uit zullen vliegen.

Niet alleen het aankijken van Art door Sofie viel op, maar ook JW legde er echt de nadruk op 'eindelijk kan ik hem ook eens aankijken, zoals hij altijd doet bij de test'. Ik snap niet waarom Sofie zo duidelijk is deze keer, als je met dezelfde logica ook meteen JW in kunt vullen...

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #478 Gepost op: 3-03-2014, 08:45:43 »
Ik denk omdat Sofie vaak zei: blijf naar Art kijken.
klaar voor de strijd

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #479 Gepost op: 3-03-2014, 10:12:57 »
Inderdaad, JW had er zelfs een heel verhaal over, Sofie maar een klein zinnetje.