Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Totaal aantal stemmen: 64
Uitgaande van Freek als mol, zou in principe iedereen naar huis kunnen, want niemand verdenkt hem. Ook in dat geval kunnen Tygo en Freek gewoon naar huis. Als er natuurlijk inderdaad twee gaan afvallen...
Volgens mij valt er in aflevering 8 maar 1 persoon af en dan gok ik op Sofie. Dan in aflevering 9 vindt er halverwege een afvalronde plaats waarbij Tygo naar huis gaat en dan krijg je de finalespel met Freek, Susan en JW. Als ze namelijk 2 personen in aflevering 8 naar huis laten gaan wat heb je dan aan een finale vrijstelling want dan kunnen ze net zo goed een gewone vrijstelling geven. En aangezien dit jaar al begon met de ene test/executie naar de andere zal er nu ook wel zo'n plot komen.
Waar staan de muzikale aanwijzingen uitgelegd over de vorige afleveringen?
Ho! Wacht even! Nee ik denk Freek! Het was Freek op het strand die niet kon stoppen met staren naar die knappe Amerikaan!
Ik dacht bij de muzikale aanwijzing eerst gelijk aan Sofie omdat zij niet kon stoppen met kijken naar Art, maar ik dacht nu is dat eigenlijk niet te makkelijk aangezien de hint geen een keer zo eenvoudig is. (voor mij tenminste niet)Ik ga nu toch meer voor Susan of Freek, maar dat is misschien meer gebaseerd op hoop omdat JW er niet uit mag
Ik zou lekker voor Sofie gaan hoor. Ik vond het meerendeel van de aanwijzingen net zo duidelijk als deze keer. Waar ik vooral over twijfel is of er 1 of 2 mensen uit zullen vliegen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
708 gasten en 2 vaste bezoekers