Poll

Wie is de afvaller de komende aflevering?

Freek Bartels
1 (1.5%)
Sofie van den Enk
3 (4.6%)
Susan Visser
2 (3.1%)
Tygo Gernandt
57 (87.7%)
niemand
2 (3.1%)

Totaal aantal stemmen: 64

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?  (gelezen 129111 keer)

Offline martijnolev

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie valt er morgen af met nog 5 te gaan en waarom??
« Reactie #500 Gepost op: 5-03-2014, 21:39:59 »
Sofie omdat zij op de hotseat van JW zit. De aanwijzing van de roodshow is ook eenvoudig te verklaren op Sofie, al heb ik het idee dat het té makkelijk is.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #501 Gepost op: 6-03-2014, 00:55:03 »
Ik heb niet écht een idee wie er gaat afvallen en wie er blijft of hoeveel.
Ik heb wat verwachtingen op basis van de verdenkingen van de kandidaten en wie ik denk dat de mol.
Ik heb ook wensen vanwege de pool.
Maar weet ik het echt?
Dat weet het niet.
De mogelijke titelhint en muzikale aanwijzing brengen mij niet veel verder.
Vrijstellingen en equalizer brengen nog extra onzekerheid.
Ik ga mij laten verrassen.

Ik hoop er eigenlijk stiekem op dat de afleveringen mij morgen in verwarring achter laat.
Want als Susan, Tygo en Sofie overblijven, wat ik inmiddels een tijdje verwacht.
Dan is de finale en ontknoping denk ik niet zo spannend meer.

Offline Roosje98

• Forumlid
« Reactie #502 Gepost op: 6-03-2014, 07:55:19 »
Ik vrees ook voor Freek, die muzikale aanwijzing kan inderdaad heel goed over hem gaan en dan ook nog een verbond met mij hoofdverdachte Susan... Wel heel jammer want ik vind hem als kandidaat echt heel leuk!  ::jaja::

Offline JPMOL

• Forumlid
« Reactie #503 Gepost op: 6-03-2014, 08:10:15 »
Freek, omdat hij niet op Suus zit en die is het.
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline m0l

• Forumlid
Re: Wie valt er morgen af met nog 5 te gaan en waarom??
« Reactie #504 Gepost op: 6-03-2014, 09:33:29 »
Freek of Jan-Willem.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #505 Gepost op: 6-03-2014, 13:24:51 »
Juist omdat deze drie enveloppen direct zo duidelijk in beeld kwamen heeft het me er lang van weerhouden om voor deze drie finalisten te kiezen. Nu denk ik toch dat Tygo en Jan-Willem de finale niet gaan halen.

Dat denk ik juist al heel lang. Maar dan gekoppeld aan het getal 5 dat veelvuldig terugkomt. Freek, Susan en Sofie zijn de enige kandidaten met 5 letters in hun naam.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Lonneke*L

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #506 Gepost op: 6-03-2014, 15:59:26 »
Ik houd het op Jan-Willem als afvaller.

Heb misschien nog een hint gevonden naar de afvallers en ook dat Freek, Sofie en Susan de finale zullen halen.

In aflevering 3 bij opdracht 1  zitten Aaf en Daphne in de hotelkamer en vormen Jennifer, Tygo en Susan samen een team en Freek, JW en Sofie  vormen samen een team.

Voor de opdracht begint krijgen we kort de stad Hong Kong te zien en worden de plekken aangegeven waar Aaf en Daphne zich bevinden en waar de rest van de groep is. In het ene blokje/pijltje links staan de namen Daphne en Aaf onder elkaar. In het blokje met pijltje waar de rest van de groep zich bevindt(rechts) staan de namen als volgt onder elkaar: Jennifer, Jan-Willem, Tygo, Susan, Freek, Sofie.
Onder elkaar gezet:
-Daphne
-Aaf
-Jennifer
-Jan-Willem
-Tygo
-Susan
-Freek
-Sofie
Zou toeval kunnen zijn. Maar de volgorde vanaf Daphne tot en met Jennifer klopt wel. En we komen opnieuw uit bij Susan, Freek en Sofie in de finale. ::)

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #507 Gepost op: 6-03-2014, 16:01:12 »
Ik houd het op Jan-Willem als afvaller.

Heb misschien nog een hint gevonden naar de afvallers en ook dat Freek, Sofie en Susan de finale zullen halen.

In aflevering 3 bij opdracht 1  zitten Aaf en Daphne in de hotelkamer en vormen Jennifer, Tygo en Susan samen een team en Freek, JW en Sofie  vormen samen een team.

Voor de opdracht begint krijgen we kort de stad Hong Kong te zien en worden de plekken aangegeven waar Aaf en Daphne zich bevinden en waar de rest van de groep is. In het ene blokje/pijltje links staan de namen Daphne en Aaf onder elkaar. In het blokje met pijltje waar de rest van de groep zich bevindt(rechts) staan de namen als volgt onder elkaar: Jennifer, Jan-Willem, Tygo, Susan, Freek, Sofie.
Onder elkaar gezet:
-Daphne
-Aaf
-Jennifer
-Jan-Willem
-Tygo
-Susan
-Freek
-Sofie
Zou toeval kunnen zijn. Maar de volgorde vanaf Daphne tot en met Jennifer klopt wel. En we komen opnieuw uit bij Susan, Freek en Sofie in de finale. ::)

Jennifer viel voor Aaf af.
klaar voor de strijd

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #508 Gepost op: 6-03-2014, 19:00:32 »
Ja, men wist toen al wie de finalisten waren... Ik geloof er niet in... Ook al kloppen de namen van de drie finalisten wel denk ik. Al moet ik ergens een 2e afvaller nog vandaan zien te toveren :D

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #509 Gepost op: 6-03-2014, 19:17:35 »
Jennifer viel voor Aaf af.

Je hebt helemaal gelijk ::love::. Ik gok toch op JW als afvaller. Voor mijn pool maakt het allemaal niets meer uit.

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #510 Gepost op: 6-03-2014, 19:21:04 »
Ja, men wist toen al wie de finalisten waren... Ik geloof er niet in... Ook al kloppen de namen van de drie finalisten wel denk ik. Al moet ik ergens een 2e afvaller nog vandaan zien te toveren :D

Die namen zijn er volgens mij achteraf aan toegevoegd bij het monteren dus dat kan wel, helaas klopt de volgorde niet helemaal. Vanavond wordt duidelijk of een finale Susan, Sofie, Freek nog mogelijk blijft...

Offline Foaly

• Forumlid
« Reactie #511 Gepost op: 6-03-2014, 19:46:34 »
Ik denk nog steeds Jan-Willem, en dan hoop ik dat Freek de vrijstelling voor de finale haalt, zodat het nog spannend blijft wie nu de mol is (want als Tygo of Sofie afvalt zonder dat Freek een vrijstelling heeft, is het ook duidelijk wie het is... ::)).

Offline mnoon16

• Forumlid
« Reactie #512 Gepost op: 6-03-2014, 20:25:42 »
Ik denk dat er maar 1 afvalt. Je kan namelijk maar 1 afvaller kiezen in de app! Dus of 1 afvaller of de app klopt niet ;)

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #513 Gepost op: 6-03-2014, 21:21:29 »
Jan-Willem of Freek. Zij lijken allebei op het verkeerde spoor te zitten. Dat betekent dus rood scherm! Jongens, er moet echt iemand weg vanavond! En waarom ook niet twee keer rood? Dat zou het gebrek aan spanning van vorige keer compenseren. Mag weer eens een megatwist inzitten. :P

Tygo, Sofie en Susan heb ik ook al een tijdje staan als finalist omdat ik een paar afleveringen geleden had opgemerkt dat zij elkaar al erg lang verdenken.

Offline Foaly

• Forumlid
« Reactie #514 Gepost op: 6-03-2014, 21:36:12 »
Ik denk nog steeds Jan-Willem, en dan hoop ik dat Freek de vrijstelling voor de finale haalt, zodat het nog spannend blijft wie nu de mol is (want als Tygo of Sofie afvalt zonder dat Freek een vrijstelling heeft, is het ook duidelijk wie het is... ::)).

En kijk hoe mooi ::trots:: Nu nog Susan in de finale (en daar zit de kans hoog in door de montage), en het wordt zo te zien één van de spannendste finales ooit  :)

Offline m0l

• Forumlid
« Reactie #515 Gepost op: 6-03-2014, 21:44:29 »
Volgende afvaller: Sofie?

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #516 Gepost op: 6-03-2014, 21:45:12 »
Ik denk dat ik voor Tygo ga

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
« Reactie #517 Gepost op: 6-03-2014, 21:45:45 »
Ik denk dat Tygo er toch aan moet geloven volgende aflevering..

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #518 Gepost op: 6-03-2014, 22:00:11 »
Zoals in Moltalk gezegd: 'de lachende derde': Tygo lacht als derde nadat hij zijn scherm heeft gezien. Kees closed. Dag Tygo.  ::zwaai::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #519 Gepost op: 6-03-2014, 22:08:42 »
Tygo.

Ik snap nu ook z'n "verspreking" in de terugblik van aflevering 7. Waar hij duidelijk laat horen dat hij een kandidaat is en Susan verdenkt. Hij gaat er dan wel uit, maar nog steeds denkt dat het Susan is, omdat hij van Sofie verliest.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...