Is niet de eerste keer dat dat zou gebeuren in widm..
Freek heeft geen geld verdiend.
Geld pakken in bepaalde opdrachten gebeurt bij Mollen.
Dennis, tot beste Mol uitgeroepen, heeft dat ook gedaan, nog met een flink bedrag ook. Om Regina haar vrijstelling af te kunnen pakken destijds. Om een voorbeeld te noemen.
De opdracht waar je op doelt is denk ik de tv studio. Freek had geen enkele constructieve bijdrage daar, Susan wel. En ook Susan heeft 'onnodig' geld gepakt of dingen goed gedaan in die zin, dus het verhaal is echt niet zo zwart-wit als jij het elke keer schetst.
Het is niet de eerste keer, maar wel zo ongeveer de tweede keer. Yvon was gesnapt, Milouska door Frederique, Paul zat redelijk snel op Inge, Annouk en Vivienne zaten op Jon. Frits en Sanne hadden Kim in de gaten, Hadewych en Liesbetch hadden Anne-Marie door. Paulien en Carolien verdachte Kees. Hou je Dennis over de laatste tien jaar. Het is dus een uitzondering.
Freek heeft wel geld verdiend. 250 euro samen met JW. Hij gaf hem de laatste groene topito. Als je het niet veel vindt, zal ik m'n rekening nummer geven.
Geld pakken heeft hij inderdaad gedaan bij de TV-studio. Noem het doorknippen van het goede draadje maar geen bijdrage. Of het vinden van de donkere kamer, die kennelijk lastig te vinden was. En bij het Abseilen. Kokertjes kwamen bij hem vandaan. Ik heb toen zelfs m'n molpunten van Aaf bijgewerkt naar beneden.
Maar dit forum heet Wie verdenkt Wie? En dan hoeven we toch niet meer te speculeren? Niemand verdenkt Freek.