waarom worden die gereset dan? je kunt toch op Aaf zitten en donderdag na de uitzending besluiten om op Sofie te gaan zitten? hoeft er toch niets voor gereset te worden, of begrijp ik het verkeerd?
Je had het over de drie websites. De tool van Bartjel volgt onder andere de pool hier, die elke week opnieuw ingevuld moet worden. De widn.nl poll gebruik ik niet, maar die zal ook wel elke week weer van nieuw beginnen omdat er een naampje tussenuit gehaald moet worden. De officiele poll van de Avro is een apart geval, omdat hier twee resultaten bij elkaar op worden geteld, namelijk de verdenkingen op de website en de resultaten van de app (gekoppeld aan de quiz). De laatste moet ook elke week opnieuw ingevuld worden vanwege het quizelement. Alleen bij de website van de Avro onthoud hij je stem.
De getallen zijn omhoog maar de stand blijft hetzelfde: "Jennifer" en "Sofie" aan kop, daarna "JanWillem", gevolgd door Susan en Tygo.
Het is echt opvallend hoe weinig de percentages van elke deelnemer bewegen. Ik heb twee willekeurige samples van 4 metingen genomen en met uitzondering van Sofie zijn de veranderingen niet meer dan 0,3%. Ga hier vanavond misschien nog is naar kijken. Als er een duidelijk trend verschil ontstaat na de dip ga ik misschien ook ooit eens geloven in
bewuste manipulatie. Nu ga ik nog uit van incompetentie.