Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Echt, de verdachtmakingen tegen Sofie en JW zijn legio, maar de een is kennelijk van nature zo sloom en afwachtend.
dit heb ik ook gezien.... maar is dat dan een molactie?Een bordje omdraaien gaat niet zo 1,2,3
Misschien wijst de titel op Suzan, zij vond een vrijstelling en heeft hem bewaard, alle andere items zijn ingeleverd en uiteindelijk niets waard gebleken door de zwarte vrijstelling. (Owen had ook zijn jokers nog, maar hij is eruit.) Suzan werd door haar VINDING dus RIJK. Als enige.
Aaf is voor mij het verdachst. Graag als eerste op de markt zoeken om mogenlijk geld weg te spelen zou mij een goede mol actie lijken. Streep door Tygo en Jennifer.
Dat schouderklopje was van langer geleden, toch?Overigens, mijn uitleg van vindingrijk is: er kan veel worden gevonden, maar grammaticaal klopt dat niet.
Kan het zijn dat het 1 seconde beeldje iets te maken heeft met de ''dubbelganger'' die in de straten van HONKONG rondliep?http://www.youtube.com/watch?v=fKQCjCae5U8Kunnen we hier iets mee?
Ben ik de enige di het opviel dat Tygo bij de laatste twee executies achter de gene zat die er vervolgens uitging? Iets om op te letten volgende week. Of het is gewoon het schouderklopje des doods van vorig jaar alleen dan net wat anders
Nope het was vorig jaar met Daniël.
Neen, valt op idd:)"Mautje", "Owie"Volgende week wordt dit vast ontkracht Zo niet;
Ik heb iets heel vaags gevonden in de derde opdracht, klik op deze link http://www.youtube.com/watch?v=8TrlgOM9Z_0 en ga naar 1:40, je ziet dat de pijl met het woord 'geld' erop naar links hangt. Terwijl je hem op 1:45 naar rechts ziet hangen?Dom foutje met editen? Of hing hij oorspronkelijk naar rechts, en heeft ze hem naar links gehangen? Is dat de reden waaromze per se als eerste wilde? Verdacht.
Bovendien zou, als je zo'n bordje zou omdraaien de tekst op zijn kop staan!
wat moet iemand als een noordkoreaanse dictator in een spel als WIDM?En waarom zou dat later ingemonteerd worden, met welk doel?
En voor de 3e keer de 5e persoon tijdens de executie een rood scherm, toeval of ................
volgens mij hield die theorie geen stand, want Daniel haalde immers de finale niet. Als zoiets gebruikt wordt, wordt het tot en met de laatste executie gebruikt.Bovendien doelde ik op een van de eerste series, ik dacht aan de vlaamse serie 3 of de Nederlandse serie 4
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
769 gasten en 5 vaste bezoekers