Is dit wat je verder kan helpen?
Thanks Joost, duidelijk beeld!
De tweede vrouw van links op jouw foto is precies dezelfde vrouw als op de backstage foto's en, belangrijker nog, precies dezelfde vrouw die close-up terug komt in de uitzending (7:25, 7:36, 7:50 en 9:24). Ik heb echt pixel voor pixel zitten checken en werd even op een dwaalspoor gezet, omdat de close-up-mevrouw in de spiegel wordt gefilmd, waardoor links en rechts zijn omgedraaid.
Betreffende dame stond live op de bühne en is dus geen mol of kandidaat, waardoor we dus ook geen mol of kandidaat geschminkt zien worden (hoe geniaal dat ook was geweest).
Verder meen ik op de foto van Joost bij de bewuste dame oranje sloffen te zien. Diezelfde oranje sloffen komen ook terug bij de enige persoon die nog niet 'confirmed' was op de de foto op Art's tablet (kwam hier gisteren of eergisteren al voorbij met een groen cirkeltje om haar hoofd). De foto op de tab is niet geweldig, maar ik zie wel overeenkomsten tussen beide personen.
Kort samengevat: naar mijn mening wordt de mol niet geschminkt in de uitzending, maar is de foto op de tab van Art te onduidelijk om aan te geven dat de mol daar ook niet op staat.
Zucht, weer 7 uur van m'n weekend verkloot. Maar ik ken nu wel alle kraaienpootjes van de kandidaten!
Op naar de tweede opdracht. O nee, eerst even slapen...
[volgens mij zit ik veel te diep te graven]