Er waren er geloof ik 2 of 3 aan Suus gericht. Of ja, eentje aan Susan, eentje aan Suus en eentje aan Suuz.
Ook aan Daphne was een envelop gericht.
Dat is dus 4 of 5 aan de S&S-bank
Aangezien ze niets naar zichzelf mogen sturen denkt dus kennelijk het merendeel van de kandidaten dat S&S de finale gaan halen, hetzij als Mol, hetzij als kandidaat.
Ik ben overigens van mening dat je het geld het best naar jouw mol kunt sturen. Noteer wat je opstuurt (laat het desnoods door iedereen ondertekenen) en check je bedrag later weer. Klopt het niet, weet je zeker dat je op het goede spoor zit ;-)
Zou je het naar een kandidaat willen sturen, moet je er erg zeker van zijn dat die kandidaat er weer erg zeker van is dat hij/zij weet wie de mol is, want je bent je geld kwijt als jouw kandidaat een rood scherm krijgt.
Als ik goed zit met mijn
enveloppentheorie betekent dat, dat als je je geld naar een andere kandidaat stuurt, 3 van de 4 personen die nog in aflevering 9 aanwezig zijn, zeker goed moet hebben! (jijzelf, jouw kandidaat en de mol van jouw kandidaat). Riskante actie! Stuur je het naar jouw mol, hoef je er maar 2 van de 4 juist te voorspellen! Dat lijkt me wat veiliger, vooral komende afleveringen nog.