Vanaf het begin van de aflevering kreeg ik meteen nog sterker het gevoel dat Owen weg ging en dan dat gedrag/muziek toen hij die 2 jokers pakte.
Hij had een afstandelijke houding die mij vorige week al opviel en eerder ook opviel in De Slimste. Geen zin meer of misschien al weten wie het is/verveeld gedrag.
Als je geen connectie kan hebben met de kandidaten dat kan je expres je zelf gesaboteerd hebben.
Ik heb de poll deze week beter ingevuld dan verwacht denk ik. Sofie (Verliezer) word wel heel erg als mol neer gezet. Wat Daphne is de bus zij, maar winnares Paulin vorig jaar ook. Maar Daphne en Jennifer schrokken echt en leken ook echt lol te hebben. Ik denk dat ik Suzan (Winnaar in aflevering 2, Mol in aflevering 1) net als aflevering 1 op de mol zet en Jan Willem volgende week goodby. Daphne is niet de mol en hij is al 3x gewaarschuwd nu. Daphne voor volgende week dus maar even de winnaar.
Bij Jan Willem werd ook muziek uit Skyfall gedraait. Namelijk track 1 van de soundtrack dat zicht in het begin op een mark afspeelt. Deel van lyric van de titel song van Adele: This Is The End, we draw and dreamd this moment = Vorige aflevering gedroomd/verwacht dat je er misschien uit lag (Dat kan dus zowel over Jan Willem als over Daphne gaan na elkaar toe.). ''together at skyfall'' = 11de aflevering weer samen..)
RE:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=51513.0;attach=129241;imageWe krijgen later een fragment te zien waarin ze onder dat houten palet duikt voor een groenscherm als mol of niet mol kan alle bij.