Als het speelkwartier over is, wil ik graag weer even een opmerking maken over aflevering 2, de opera en de foto waar Jos mee kwam.
Ik ben van mening dat de mol WEL op de foto moet staan en dat gaan we ook zien in afl. 10. Die foto die zo klungelig buiten op de tab wordt getoond heeft echt wel een betekenis, het programma een beetje kennende. Waarom liet Art de groep anders niet gewoon kiezen uit de personages toen de voordracht klaar was? Gewoon in de zaal? Avro betaalt een paar tientjes, het gordijn gaat nog een keer open, de bende stelt zich nog een keer op en klaar is kees. Dan had de proef er nog wat professioneler uitgezien ook.
Ik kan me hier ook wel ergens in vinden. Moeten is een groot woord, maar de opdracht vond ik niet spectaculair. Een soort hier doen we een verborgen aanwijzing in opdracht. De gordijntjes gingen dicht en er is daarna of daarvoor een foto gemaakt van deze groep.
Ik zit een beetje naar de foto te turen en vraag me toch af of er links achterin iemand achter staat. Heeft iemand zin om te checken?
Zal geen foto met 'dit is de mol' meer gaan posten na het vorige debacle.