Nog even terugkomend op die enveloppen.
Ik vind het idee dat de Mol zich in de eerste twee afleveringen wat meer low profile opstelt wel aardig op zich ivm vertrouwen kweken. Nu vind ik het zelf wat te ver gaan om te stellen dat de Mol dan meteen maar het meest geld moet verdienen (wat sommigen over Jennifer opperen), tenslotte moet het voor ons kijkers nog wel mogelijk zijn de Mol te kunnen herkennen. Maar vertrouwen kweken en wat subtiele/kleine en niet al te opvallende molacties doen zou natuurlijk wel kunnen sws.
Bovendien is duidelijk de nadruk gelegd op dat het geld mogelijk niet veilig is. Dus dan zou je eigenlijk wel verwachten dat er ergens een opdracht of punt komt waar dat geld niet meer veilig is - waar er bijvoorbeeld dingen mee afgekocht kunnen worden of gegokt oid.. Dus als ze te lang wachten, dit mogelijk extra gevolgen heeft.
Volgens mij mogen we iig sws nog wel wat geldperikelen verwachten dit seizoen, en nog geen een executie is 'normaal' verlopen.
(al zie ik persoonlijk liever drie opdrachten dan elke keer een executie twist maar ja).