Hallo!!
Nou kijk he, Karen en ik hebben ondanks het gebrek aan hersencellen en de overmaat aan zaagsel in ons hoofd, vandaag een van onze slimste momenten van ons leven gehad. We hebben namelijk besproken wat we gaan doen wat betreft winkelen en herfstvakantie.
Briljant idee nummer 1:We hebben eerst gekeken op NS maar dat is allemaal zonde van jullie geld. Papa moet samen met mijn zusje op donderdag naar Eindhoven (wel heeeel erg vroeg, om 9 uur) en hij zei dat wij gratis mee mogen rijden. Yeah!!
Briljant idee nummer 2:Jullie moeten nu niet gaan denken; 'Kut Cassio! Waar slaat dat op? Moet ik zeker om 7 uur opstaan en dan dat pokke eind naar haar toefietsen.' Maar nee hoor, jullie mogen ter gelegenheid van mijn verjaardag (zullen we dat maar zeggen) bij mij blijven slapen. Moet ik nog wel even na vragen maar in principe mag dat wel.
Briljant idee nummer 3:Behalve Karen zijn jullie allemaal NIET uitgenodigt, ik doet dit allemaal uit leedvermaak. Laat het dus alsjeblieft weten of ik je heb gekwest!!
Sadisten aan de macht!