Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Eens met Jorr, het laatste gedeelte gaat niet op. Rollen worden random bepaald. Case in point: Ik was zo'n zes keer achter elkaar slecht.Dat van Moonwolf snap ik dan wel. Ook omdat ze aangeeft dat ze ziek wás en het verder lijkt alsof ze wat post om te laten zien dat ze er nog wel is. Een wolf wil ik niet meteen zeggen, maar het is wel verdacht.Als ik naar BE kijk valt me op dat die voor zijn doen wel heel erg rustig en met weinig woorden speelt. Aan de ene kant juich ik dat toe want het leverde soms wel erg veel tekst op, maar aan de andere kant kan het ook betekenen dat hij niet op wil vallen.Jorr speelt niet anders dan normaal en zoals altijd kan het bij hem alle kanten uit. Daar bedoel ik mee goed, neutraal of slecht.Wanda komt met vermoedens naar Sanne en Lianne maar onderbouwd ze niet. Puur op gevoel.Slasher vind ik ondanks zijn redenering waar ik het niet mee eens ben goed meespelen. De redenering klopt dan misschien niet maar het lijkt er wel op dat hij meerdere manieren gebruikt om erachter te komen wie de wolven zijn.Sanne kan ik nog geen hoogte van krijgen. Ze doet wel goed mee maar ze praat met meer mitsen en maren dan ik van haar gewend ben.Julianns reactie naar Iceflame valt me erg op. "Ik weet van mezelf dat ik goed ben. Dus ik vind het erg opvallend dat jij zo op mij blijft hakken." Een vreemde opmerking omdat van jezelf weten dat je goed bent niet betekent dat een andere dan zegt "Oh ok, dan laat ik je met rust.". Dat even tot zover.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
778 gasten en 11 vaste bezoekers