Auteur Topic: Doe de CTRL-V  (gelezen 336278 keer)

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Doe de CTRL-V
« Reactie #720 Gepost op: 29-05-2004, 09:28:40 »

Offline lebon simon

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #721 Gepost op: 30-05-2004, 00:45:40 »
20 gasten en 1 vaste bezoeker (lebon simon)

::)

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #722 Gepost op: 4-06-2004, 11:48:19 »

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #723 Gepost op: 7-06-2004, 08:31:50 »
Nu online
11 gasten en 1 vaste bezoeker (LC)  ::) :(

maapie

• Gast
« Reactie #724 Gepost op: 9-06-2004, 19:59:33 »
.... leeg!

ik wist zeker dat er wat onder stond  ::oink::

Offline karlijn_

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
« Reactie #725 Gepost op: 10-06-2004, 12:01:18 »
S.v.p. lezen en aan ZOVEEL MOGELIJK kennissen doorsturen

Euro 1,36 = Hfl. 3,00 !!!!!!!!!!
Euro 1,50 = Hfl. 3,306

ALS IEDEREEN MEEDOET DAN HELPT HET

Controle over de benzineprijzen:  Zoals het ernaar uit ziet,
zullen voor de zomervakanties de benzineprijzen een recordhoogte bereiken.
Experts verwachten enorm hoge benzineprijzen. Maar iedereen wil toch juist dat de benzineprijzen omlaag gaan?????

Daarom hebben we een gezamenlijke en goede actie nodig. Niet zo'n
idee dat we alleen maar op een bepaalde dag niet gaan tanken. De
oliemaatschappijen lachen daarom. Ze weten toch dat men op een bepaald
moment weer moet gaan tanken. Is het niet vandaag dan is het morgen, dus dit
heeft geen zin.

Philipp Holsworth had een betere idee, dat beduidend meer kans van
slagen heeft:

Wij moeten de oliemaatschappijen laten zien dat wij - de klanten -
de macht hebben en niet omgekeerd. Met de regelmatig stijgende
benzineprijzen moeten wij hierop als klant reageren. De enige mogelijkheid
om de benzineprijzen naar beneden te krijgen is om enkele oliemaatschappijen
financieel pijn te doen door HUN benzine niet te kopen. Dit kan een grote
invloed hebben op de totale benzineprijs en kan tot een benzineprijs-oorlog
leiden.

HET IDEE:

Voor de rest van 2004 geen benzine tanken bij twee van de grootste
benzinemaatschappijen:

Als beiden geen benzine meer verkopen, worden ze gedwongen om met
de prijs naar beneden te gaan om het voor de klanten weer aanlokkelijk te
maken om bij hen te tanken. Het werkt echt! Kijk maar hoe het uitwerkte toe
boze klanten hun boodschappen niet meer bij Albert Heijn haalden!! Een ware
prijzenslag werd ontketend, alles werd goedkoper en Albert Heijn zit weer op
zijn oude omzetcijfers!

We kiezen voor SHELL en ESSO!!!!!!!  (Zij hebben immers de
prijstouwtjes in handen.)

Als deze beide maatschappijen met hun prijs naar beneden gaan dan
moeten de overigen ook weer volgen. Als de prijzen weer omhoog gaan dan
begint het spel weer opnieuw. Doe allemaal zelf mee, reken er dus niet op
dat anderen dit effect voor jou bereiken. En vergeet dus een paar maanden je
air-miles of andere spaarpunten!!

Om met dit systeem succesvol te zijn, moeten zoveel mogelijk
mensen hiervan op de hoogte zijn. Stuur naar zoveel mogelijk mensen deze
E-mail. Als iedereen die deze mail krijgt dit echt doet en dit ook naar alle
bekenden stuurt, dan wordt Nederland binnen no-time overspoeld met deze mail
en kunnen we iets doen aan de abnormaal hoge benzineprijzen.

IEDEREEN MOET ER WEL VAN OVERTUIGD ZIJN EN VOLHOUDEN TOTDAT SHELL
EN ESSO BEGINNEN MET HUN PRIJZEN TE VERLAGEN.

DIT SYSTEEM WAS IN ANDERE LANDEN AL EFFECTIEF. (BIJVOORBEELD
CANADA) HIER GING DE PRIJS NA DEZE AKTIE 12 CENT NAAR BENEDEN. VOORAL IN DE
KOMENDE VAKANTIEPERIODE EN EXTRA FEESTDAGEN KAN HET EFFEKT AL GROOT ZIJN ALS
ER BIJ SHELL EN ESSO NIET MEER GETANKT WORDT.

Veel succes bij de actie!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als ik jou was, was jij mij!

maapie

• Gast
« Reactie #726 Gepost op: 10-06-2004, 13:23:24 »
mama zegt dat het lekker weer wordt voor zeilen, niet te heet niet te koud, en dat je wel een regenjack en een regenbroek en een warme trui mee moet nemen               

berichtje voor m'n broer  ::tandpastasmiley::

Offline Yvje

• Forumlid
  • Be heppie!! : )
« Reactie #727 Gepost op: 11-06-2004, 08:01:12 »
12 gasten en 1 vaste bezoeker (yvje)
Smiling isn't a crime..

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #728 Gepost op: 11-06-2004, 13:17:18 »
Zondag 13 juni 2004
13:00/13:45 Extince
14:15/15:15 Anouk
16:00/17:00 Do met live band
17:45/18:45 Di-rect
19:30/20:30 Soulvation
21:15/22:15 Kane
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #729 Gepost op: 11-06-2004, 21:36:03 »
/msg verdi maar hij was al weg.. ::)

maapie

• Gast
« Reactie #730 Gepost op: 13-06-2004, 20:52:16 »
*emailadres*

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #731 Gepost op: 14-06-2004, 11:13:28 »
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #732 Gepost op: 17-06-2004, 12:56:57 »
- (8) Heleen (8) - PWW is voorbij <:o) Noooooooooooooooit meer Aardrijkskunde <:o) <:o)

Mijn msn naam :)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #733 Gepost op: 18-06-2004, 10:45:45 »
18 gasten en 7 vaste bezoekers (elise is de mol, Test, Chriz, idefix, Kîm, Tijgertje, mapel)

Zoveel mensen online, en niemand reageert  >:(
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #734 Gepost op: 20-06-2004, 02:24:31 »
1 scherpere meer doeltreffende, meer realistische kennis (in al haar vormen); betere toetsing aan de werkelijkheid.
2 verbeterde intuitive vermogens; meer geslaagde ingevingen.
3 mystieke ervaring met verlichtingen en inzichten
4 Meer concentrati op werkelijkeids-object-en-probleem; minder projectie en egocentrisme; meer transpersoonlijke en transhumane ervaringen
5 Verbetering in wereldbeschouwing en filosofie (in de zin van meer waar worden, meer realistisch, minder destructief ten aanzien van zelf en anderen, meer omvattend, meer geintegreerd en holistisch enzovoorts)
6 Meer creativiteit, meer beeldende kunst, poezie, muziek, wijsheid, wetenschap
7 Minder robotachtige conventionaliteit; minder stereotyperen, minder dwangmatig rubriceren (zie hoofdstuk 13); betere waarneming van individuele uniekheid ondanks het scherm van door mensen gemaakte categorien en rubrieken; minder dichotomisering
8 Vele van de meer fundamentele, diepere houdingen (democratisch, fundamenteel respect voor alle mensen, genegenheid voor anderen, liefde en respect voor kinderen, kameraadschap met vrouwen enzovoort)
9 Minder voorkeur voor en behoefte aan het vertrouwde
10 meer mogelijkheden tot terloops en latent leren
11 minder behoefte aan het eenvoudige; meer genoegen in het ingewikkelde.

Succes

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #735 Gepost op: 20-06-2004, 21:51:34 »
meisjes en vrouwen hebben verkracht. Alhoewel het niet eerlijk is om te zeggen dat dit het algemene beeld was van de soldaten wat dat is niet zo denk ik. Maar in ieder geval geven de films en televisieseries over het algemeen een vertekend beeld. De Amerikanen laten zichzelf in films beter doen voorkomen dan dat ze in werkelijk in de oorlog zijn geweest. De Vietnamezen worden waarschijnlijk afgeschilderd als slechte, sluwe mensen en worden niet gezien als onschuldige mensen die in land leven dat ineens wordt aangevallen.

Ik vind dat de (bijna) alle films inderdaad een vertekend beeld geven.
Dat komt ten eerste doordat het Amerikanen zijn die de meeste films maken, en ik vind dat ze er net iets te gebrand op zijn om te verkondigen wat voor een geweldige en rechtvaardige vredestichters ze wel zijn, (zie huidig Irak) dat dringt vaak door in de films die ze maken. Ten tweede komt het doordat het naar mijn mening onmogelijk is om precies de trauma’s of psychologische ontberingen precies te verfilmen.
Iedereen ondergaat iets net een beetje anders, daardoor kan je misschien we wel voor zorgen dat je precies hetzelfde ziet en hoort als een soldaat toen, maar je ondergaat het altijd een beetje anders, niet in de laatste plaats doordat we nu een heel anders tijdsbeeld hebben en op een andere manier denken.
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #736 Gepost op: 23-06-2004, 10:18:30 »
Zilte liefde.

Robert Palmer ontmoette zijn zeemeermin op een nacht aan het strand van de oceaan ergens tussen Cape Cod en Miami. Hij logeerde bij vrienden, maar toen die naar bed gingen had hij  nog geen slaap en hij was een wandeling gaan maken langs het maanovergoten strand. Hij passeerde de bocht in de kustlijn en daar zat ze op een blok hout dat half uit het zand omhoog stak en ze kamde haar mooi, lang, zwart haar. Natuurlijk wist Robert dat zeemeerminnen niet echt bestaan-maar bestaand of niet daar zat ze. Hij kwam dichterbij en toen hij op enkele passen van haar verwijderd was, schraapte hij zijn keel.
Geschrokken gooide ze haar haar naar achteren, waardoor haar gezicht en haar borsten zichtbaar werden, en hij zag dat ze mooier was dan hij enig schepsel voor mogelijk had gehouden.
Ze keek hem aan, terwijl haar diepblauwe ogen aanvankelijk groot waren van schrik. Toen vroeg ze:’Ben je een man?’
Robert was op dat punt heel zeker van haar zaak; hij verzekerde haar dat hij inderdaad een man was. De vrees verdween uit haar ogen en ze glimlachte. ‘Ik heb wel over mannen horen praten, maar ik heb er nooit een ontmoet’. Ze wenkte hem dat hij naast haar op het blok hout moest komen zitten.
Robert aarzelde niet. Ij ging zitten en ze praatten een hele poos en daarna sloeg hij zijn arm om haar heen en toen ze tenslotte zei dat ze terug moest naar zee kustte hij haar goedenacht en ze beloofde de volgende nacht rond twaalf uur terg zou komen.
In een zalige roes van geluk liep hij terug naar het huis van zijn vrienden. Hij was verliefd.
Hij ontmoette haar drie opeenvolgende nachten en de derde nacht vertelde hij dat hij van haar hield en dat hij graag met aar zou willen trouwen, maar dat er een moeilijkheid was …
‘Ik hou ook van jou, Robert. En de moeilijkheid waar je op doelt, kan uit de weg geruimd worden. Ik zal de Triton laten komen.
‘Triton? Ik geloof dat ik dat woord ke, maar …’
‘Het is een zeegod. Hij beschikt over magische kracht en kan voor ons het een en ander veranderen, zodat we kunnen trouwen en daarna zal hij ons in de echt verbinden. Kun je goed zwemmen? We zullen hem tegemoet zwemmen; tritons komen nooit dicht bij de kust.
Robert verzekerde haar dat hij een geoefend zwemmer was en zij beloofde hem dat ze ervoor zou zorgen dat de triton de volgende nacht zou komen.
In een toestand van extase keerde hij terug naar het huis van zijn vrienden. Hij wist niet of de triton zijn geliefde in een menselijk wezen zou veranderen of in een meerman, maar dat kon hem niet schelen. Hij was zo dol op haar dat het hem koud liet hoe ze eruit zouden zien, als ze maar beiden hetzelfde waren en met elkaar konden trouwen. De volgende nacht, hun huwelijksnacht, zat ze al op hem te wachten.’Ga zitten’, zei ze ‘De triton zal op zijn klinkhoorn blazen als hij in de buurt is’.
Ze zaten met hun armen om elkaar heen tot ze ver n zee het geluid van een kinkhoorn hoorden. Robert trok vlug zijn kleren uit en droeg haar het water in: ze zwommen naast elkaar
Voort tot ze triton bereikten. Robert bleef watertrappen, terwijl de triton vroeg: ‘Wilt u met elkaar trouwen?’ Beiden lieten een vurig ‘ja’ horen.
‘Dan,’ zei de triton,’verklaar ik u tot meerman en meervrouw.’ En Robert merkte dat hij niet meer hoefde te watertrappen; enkele bewegingen met een sterke, kromme staart hielden hem zonder moeite aan de oppervlakte. De triton blies nog eenmaal op zijn kinkhoorn, wat op zo korte afstand oorverdovend klonk, en zwom weg.
Robert zwom naast zijn vrouw, sloeg zijn armen om haar heen en kustte haar. Maar er was iets mis; de kus was fijn, maar hij voelde geen huivering, geen siddering in zijn lendenen zoals hij gevoeld had toen hij op het strand gekust had. Opeens besefte hij dat hij helemaal geen lendenen meer had. Maar hoe …
‘Hoe…..?’ vroeg hij haar. ‘Ik bedoel, lieveling, hoe moeten we….’
‘Ons voortplanten? O,dat is heel simpel, lieverd, en het gaat heel anders dan de vieze manier waarop landbewoners het doen. Weet je, zeemeerminnen zijn zoogdieren, maar ze leggen eieren. Als de tijd gekomen is leg ik een ei en als dat ei uitkomt zoog ik ons meerkind. Jouw aandeel…’
‘Ja?’ vroeg Robert ongerust.
‘Je doet hetzelfde als de andere vissen, lieverd. Je zwemt gewoon over het ei heen en bevrucht het. Er is niets aan’.
Robert kreunde en in een plotselinge opwelling om zich te verdrinken liet hij zijn bruid los en begon naar de bodem van de zee te zwemmen.
Maar natuurlijk had hij kieuwen en hij verdronk niet.

:-\\

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #737 Gepost op: 25-06-2004, 20:31:18 »
Nu online
21 gasten en 1 vaste bezoeker (Lindå)

nou ja zeg.... op dit tijdstip?
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #738 Gepost op: 26-06-2004, 17:29:37 »
Nu online
21 gasten en 1 vaste bezoeker (Lindå)

nou ja zeg.... op dit tijdstip?

Nu online
14 gasten en 1 vaste bezoeker (lebon simon)

Gebeurt wel vaker dus...  ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #739 Gepost op: 4-07-2004, 11:01:37 »
23 gasten en 2 vaste bezoekers (Verdi)

Iemand kan hier niet tellen.. ::) :P