Auteur Topic: Doe de CTRL-V  (gelezen 336320 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Doe de CTRL-V
« Reactie #840 Gepost op: 30-10-2004, 14:59:10 »
Tot nu toe zijn definitief:
-Annuh
-Anzjie
-Molcrazy
-Elmar
-Daan
-ik

Dus: Floor, Giorgio, Intikker??                                                 
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #841 Gepost op: 30-10-2004, 15:00:28 »
Je weet toch dat spelen met je Ctrl-V tijdens CSC gevaarlijk is?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #842 Gepost op: 30-10-2004, 15:01:38 »
Ja. Maar dit ging over de Sinterklaasmeeting... ::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #843 Gepost op: 30-10-2004, 15:49:52 »
Laten we onverdolende rangen van de toegewijde steungroepen van het leger doen aanzwellen. Het leger steunen is de hoogste vorm van patriottisme.

Dat moet ik dus even in het engels vertalen :-\\
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #844 Gepost op: 30-10-2004, 15:51:38 »
hehe...veel plezier  ::zwaai::
That's all

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #845 Gepost op: 3-11-2004, 05:02:53 »
 10 gasten en 1 vaste bezoeker (elise is de mol)

en dat om 5.03 ;D
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #846 Gepost op: 4-11-2004, 19:45:20 »
12-12 Milan - Fiorentina  ::trots::
That's all

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #847 Gepost op: 10-11-2004, 13:40:10 »
Ostension

Zowel Dégh als Ellis hebben voor hun onderzoek op het snijpunt van sagen en werkelijkheid gebruik gemaakt van het begrip ostension. Onder ostension wordt verstaan: het voorkomen van gebeurtenissen in het werkelijke leven zoals ze voorkomen in sagen. Het gaat dus om levensechte actie geïnspireerd door verhalen. Of zoals Ellis het definieert om "dramatic extension into real life". Het is niet vertellen en ook niet bewust acteren zoals dat op het toneel gebeurt. Het is de min of meer bewuste of onbewuste navolging van verhaalscenario's. Het gaat kort gezegd om "legends we live". Een Amerikaans voorbeeld is het verschijnen van vergiftigd snoepgoed en appels met scheermesjes erin tijdens Halloween, nadàt er allerlei horror-verhalen de ronde deden. Deze feiten zaaiden op hun beurt weer angst en genereerden verhalen. Want het omgekeerde gebeurt natuurlijk ook, maar dat kan als de normale gang van zaken worden beschouwd: gebeurtenissen brengen verhalen voort. De boude stelling van Ellis luidt echter: "Events provoke stories; but it is far more likely that stories provoke events".

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #848 Gepost op: 21-11-2004, 16:10:14 »
"How To Dismantle An Atomic Bomb" tracklist:

Vertigo
Volgens Adam heette dit nummer eerst Native Son. Bono en The Edge herschreven dit nummer toen ze weer gingen werken met Steve Lillywhite.

Miracle Drug
Dit is een nummer over de Ierse schrijver Christopher Nolan. Na zijn geboorte raakte hij verlamd, en kort erna werd er een nieuw geneesmiddel ontdekt. Daardoor was het voor hem mogelijk om te leren typen en schrijver te worden en hij won in 1988 een speciale prijs voor zijn autobiografie.

Sometimes You Can't Make It On Your Own
Dit nummer gaat over de relatie die Bono had met zijn vader Bob, die in augustus 2001 is overleden. Hierin onder andere de zin “It’s you when I look in the mirror/it’s you when I pick up the phone".

Love And Peace Or Else
Dit is een nummer met Led Zeppelin invloeden. De basis voor dit nummer was er al sinds het vorige album, met slechts een keyboard-gedeelte van Brian Eno. The Edge heeft uren nagedacht over wat hij zou kunnen doen met de ruwe versie en was dan ook erg blij dat het gelukt is de track af te maken.

City Of Blinding Lights
Volgens Bono is dit een New York-nummer. U2 was de eerste band die in Madison Square Garden speelde na de aanslagen van 11 september. Tijdens ‘Where The Streets Have No Names’ deden ze het licht aan en waren 20.000 mensen in tranen.

All Because Of You
Een nummer dat binnen twee ‘takes’ op plaat stond. Volgens Adam Clayton duurt het meestal erg lang voordat een echte rocktrack is opgenomen, maar deze keer dus niet.

A Man And A Woman
Hierin zit de zin “I would never take the chance on losing love to find romance’. Bono en zijn vrouw Ali zaten samen op school en hebben vier kinderen, tussen 3 en 15 jaar. Volgens hem lijkt zijn vrouw in vele opzichten op The Edge. Ze kennen elkaar sinds ze klein zijn en zijn maatjes. Mensen vragen zich continue af wat hun geheim is. Bono weet maar één ding: relaties vergen het nodige management en zijn vrouw is een uitstekende manager.

Crumbs From Your Table
Om geld te krijgen voor de Aidsbestrijding in Afrika praatte Bono met fundamentalistische Christelijke groeperingen in Amerika. Voor hem voelde dit als bloed te vragen aan een steen. Hij vertelde ze over een ziekenhuis in Oeganda, waar zoveel mensen verbleven dat ze met zijn drieën in één bed moesten liggen. Sister Anne, die in dit nummer genoemd wordt, werkt in dit ziekenhuis.

One Step Closer
Deze zin is van Noel Gallagher. Tijdens hun tour in Birmingham vertelde Bono aan Noel dat zijn vader het niet meer zag zitten en dat hij niet wist wat er na zijn dood zou gebeuren. En Noel antwoordde: “He’s Just One Step Closer To Knowing”.

Original Of The Species
De laatste keer dat The Edge huilde was bij dit nummer. Bono begon aan dit nummer tijdens hun vorige album en ging over Holly, de dochter van The Edge. Bono is haar peetoom. De tekst werd wat algemener, over jong zijn en aan jezelf twijfelen. The Edge vermoed dat Bono hier terugkijkt op zichzelf toen hij 20 was.

Yahweh
Hebreeuws voor God. Volgens Bono kan niemand Jeruzalem bezitten, maar wil iedereen zijn vlag er planten. De titel is een oude naam waarvan het niet de bedoeling is dat hij wordt uitgesproken. Bono heeft dit omzeild door het te zingen. Hij hoopt dat hij hiermee niemand schoffeert.

Algemene albumfeiten:

Het heeft de band 18 maanden gekost om het nieuwe album te schrijven.
Producer Chris Thomas werd de deur gewezen en U2 ging wederom in zee met Steve Lillywhite.
Door Bono’s inzet voor Afrika kreeg The Edge meer tijd om alleen in de studio te werken.
Volgens Bono refereert ‘Atomic Bomb’ aan hemzelf en zijn vader Bob die op 21 augustus 2001 tijdens de Elevation Tour overleed. Bono wist niet hoe hij met de dood van zijn vader om moest gaan. Het maken van deze plaat heeft hem daarbij geholpen.
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #849 Gepost op: 21-11-2004, 16:13:45 »
staat niets onder :P

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #850 Gepost op: 27-11-2004, 14:12:53 »
Quotum
Wij begrijpen natuurlijk waarom wij hier op de vluchtstrook staan, mevrouwtje? - Natuurlijk agent, ik denk dat ik daarnet iets te hard heb gereden. - Zo is het. Wij reden veel te hard. Naast die McDonalds-reclamepaal daar in de verte klokten wij ons op 146 kilometer, mevrouwtje. Dus daar moeten wij een bon voor uitschrijven. - Het is niet anders, agent. - Precies. Maar dan zijn we er nog niet. Want een meter verderop, na die paal, reed u weer 146 kilometer per uur. - Ja, dat lijkt mij logisch. - Zeker, maar daar moeten wij wel weer een bon voor uitschrijven. En een meter verderop reed u verdorie alweer 146 kilometer. - Maar agent. - Niks te maren. Om het samen te vatten: er lagen tussen die eerste paal en mijn stopteken 1496 meter, maakt in totaal 1496 bonnen. Gegeven het feit dat ik tot 1 december nog 1500 bonnen moet uitschrijven een forse sprong voorwaarts, mevrouwtje. - Maar agent - Ik weet wat u gaat zeggen. Die andere vier bonnen. Welaan: wilt u even vier maal protesteren tegen de gang van zaken, of anderszins wederspanning optreden tegen een opsporingsambtenaar in functie? - Nee. Dat vertik ik. Daar werk ik niet aan mee. U kunt me de boom in. - Prima. Dankuwel. Hier zijn uw 1500 bonnen, en nog een prettige avond verder.
er was eens......

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #851 Gepost op: 27-11-2004, 22:36:47 »

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #852 Gepost op: 28-11-2004, 00:42:12 »

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #853 Gepost op: 28-11-2004, 12:28:21 »
staat weer niX onder :P

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #854 Gepost op: 29-11-2004, 11:20:25 »
Tuurlijk kennen we jou nog Milk!! Je avatar is wel veranderd.. niet meer dat pak melk ::vergroot::.

Wat is hier btw lang niet gepost zeg...! Nou, zoals iedereen weet: gister was het dan zover! De Sinterklaasmeeting! Eerst een heel zware tegenslag: Floortje kon niet komen :\'(. We hebben je echt ontzettend gemist hoor Floor!! Hopelijk voel je je inmiddels weer wat beter. Bijna alles is vastgelegd op film en/of foto, dus iedereen die er niet was zal toch nog genoeg van onze gezellige middag te zien krijgen. ::jaja:: Nou, ik vond het alsnog keileuk, zie het Sinttopic! Avond ervoor was ook gezelli ::ok::, heb eindelijk mijn verjaardagscadeautje (Pirates of the Caribbean) gekeken, en ja, wel eng, maar ik kon t wel aan, en op het vechten na een erg leuke film ;).

Nou de Sintmeeting was wel het belangrijkste en bijzonderste dat ik heb meegemaakt sinds ik hier de vorige keer gepost heb, dus hier laat ik t ff bij... Hoe is het met jullie allemaal?? Annuh, jij kunt nu niet meer zeggen dat je niets meegemaakt hebt ;) >:D. En Anne-Marie jij ook niet!! Uitgebreid verslag van jouw weekend please!!

Oja, ik heb btw vanavond weer een kijkavond!! ::ok:: Dus duim maar weer voor me... Daarna ga ik bij een vriendin eten, die popelt om op de hoogte gesteld te worden van hoe het gisteren was... ;) ::tandpastasmiley:: Maar eerst bommen met Eva zometeen. Dan zal ik haar ook helemaal bijpraten (of ze wil of niet :P). Tot snel! ::zwaai::

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #855 Gepost op: 5-12-2004, 17:05:59 »
Reality TV: vermaak of therapie?
  Reality TV: puur (leed-)vermaak of collectieve therapie? Natuurlijk worden er nog steeds Hollywood-films met gigantische budgetten en heuse filmsterren gemaakt. Spannender is echter de hausse aan TV-programma’s waarbij de lens wordt gericht op de belevenissen of emoties van Jan en alleman en hun vrouw. Nieuwe idolen worden uit de kast getoverd, geheimen worden publiek gemaakt, intimiteiten worden uitgewisseld, relaties worden gemaakt en gebroken – en dat alles voor het oog van de camera. Wat voor functies hebben deze programma’s, wat valt daar wetenschappelijk over te zeggen? Hebben we hier te maken met nieuwe schandpalen, alternatieve biechthokjes, televisuele dagboekjes of de Hilversums-freudiaanse divan?

http://www.uva.nl/voorzieningen/object.cfm/objectid=EC0235D6-62F7-4331-B744780A8528519A#paragraaf12

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #856 Gepost op: 6-12-2004, 15:26:30 »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #857 Gepost op: 6-12-2004, 16:30:44 »
Echt een heel raar idee zeg!

huh? :-\\
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #858 Gepost op: 9-12-2004, 21:59:51 »
http://www.zzh.nl/info/Venite.pdf

Poster van de kerstconcerten van komende week ;)

Offline May

• Forumlid
« Reactie #859 Gepost op: 10-12-2004, 16:27:14 »
http://img.photobucket.com/albums/v82/maychan/Random/whahaha.bmp

Die liet een vriendin van me zien, dus ik gelijk copy/pasten naar een hoop mensen op msn. xD
My mind not only wanders, it sometimes leaves completely.