Mijn barpost..
miss dat meer mensen 't hier zien dan in de bar zelf..
Heej die hooi,,
Ik ga 't ff proberen kort te houden..
Kheb sinds maandag vakantiej!! Whoehoeh, dat is egt zo relaxxt.. Niet dat ik dr super aan toe was omdat we 't heel druk op school hadden maar ben toch wel druk geweest met dingen om en buiten school enzo. Die excursie in Amsterdam (had ik dat al gezegd?) was iig heel erg vett!
Nog gekeken of ik Cora nog ergens zag.. maar neej., die kans was natuurlijk ook enorm groot dat ik haar zou zien.
Ik ben gister ff naar de stad geweest met mn broer en heb foto's opgehaald van o.a. toen we bij een vriend gingen logeren (in een diep duister verleden.. :p ) en van de excursie.. die zijn heel cool geworden.
Whiej,,! Als iemand ze wil zien post ik ze wel keertje.. als ik ze gescand heb..
Verder.. ben ik vandaag zeer sportief bezig geweest. Eerst gefietst met hondje, toen naar atletiekbaan gefietst, geatletiekt, teruggefietst en toen nog heuvel hier op en afgerend..
Nu ben ik mn energie weer kwijt.. en heb weer erg last van mn heup. Ik ben gister trouwens naar de fysiotherapeut geweest daarvoor.. en mn rechterbeen is wat langer als mn linkerbeen. Dus mn bekkens staan ook niet helemaal recht en daardoor krijg ik zo'n last van mn rechterheup. Nu krijg ik straks oefeningen die ik thuis moet gaan doen enzo.. om 't btje rechter te gaan krijgen..
Onze atletiektrainer was erg boos op ons geworden vandaag.. omdat onze inzet niet goed genoeg is enzo.. niet leuk.
Maarja, hij heeft opzich wel btje gelijk dus we gaan als groep wel beter ons best doen.. hebben we ons iig voorgenomen. Maar ik baalde dr echt van.. vooral omdat ik toch meest wel me best doe met alles..
Mn ene broer gaat morgenochtend naar Moskou dus die ga ik zo ff doeii zeggen denk ik.. en dan gaan wij zaterdagochtend naar Denemarken..!
Heb dr echt zin in..
Annuh.. hoe was 't beachvolleyballen? Nog verbrand?
Oja.. ik heb jonge eendjes gezien btw vandaag.. ze waren echt zoo klein.. was wel lief..
Doeii mensen!