Ja, dat klopt. Ik reageerde enkel op hoe de connectie tussen die afbeelding van Jezus en Tygo een hint zou kunnen zijn.
Ik denk zelf dat Tygo uit zichzelf een paar nephints probeert te geven richting hemzelf.
Dat Tygo nephints zit te geven lijkt me meer dan duidelijk. Jeetje wat een op aandacht beluste man.. Pff, doodvermoeiend. Iets met handen in de vorm van een 'M' of via gebarentaal zijn allemaal al als aanwijzing geweest in oudere seizoenen. Tygo is zo'n kandidaat die misschien nog nooit de mol had gekeken toen ie werd gevraagd, vervolgens een paar seizoenen heeft gekeken en nu denkt dat ie helemaal de bom is:
Hoe hij zich ook zit te verkneukelen over die enveloppen! Goed het is een mooi steel en lieg spelletje en WIDM leent zich daar erg goed voor. Maar het maakt je niet meer een mol, en je ontneemt de mol er ook niks mee: Het is gewoon een kwajongensstreek.
Enfin ik kan hem niet uitstaan en dat is de enige reden dat ik hem misschien als mol zou overwegen.
(Want tot nu toe is de mol bijna altijd iemand geweest die ik het hele seizoen het liefst naar huis zag vertrekken. Vooral met nummer 1 mol George. Zo! Die ergerde ik me dood aan! Maar wat een geniale mol was dat!
)