Hmm, dat is wel een goede verklaring. Waarschijnlijk kreeg JW het gewoon in handen gedrukt en wist dat als hij het fout zou op schrijven, de andere dat wel zouden ophouden. Te opvallend om te mollen dan voor een mol. Al vond ik Aaf aaf totaal niet fanatiek, meer een angsthaas...
Weet inderdaad niet wat er met de andere boot aan de hand was, dat ie niet zo hard kon. Susan die de begrenzer aangeklikt heeft stiekem ofzo. Mocht je een andere mol hebben, die ook in die boot zit, mag je de naam natuurlijk veranderen
De mol kon natuurlijk ook in de andere boot zitten, en de motor van Jennifers boot hebben gesaboteerd. Hoeft niet perse in dezelfde boot te zitten, sterker nog, als mol zou ik liever in een andere boot zitten, die wel snel gaat waardoor de verdenking van je wegvalt. De andere boot heb je dan al uitgespeeld, want die wordt toch wel afgeschoten met het vaartje waarmee die ging, en je hebt nog mogelijkheden wellicht om in je eigen boot te saboteren. Bij de nabeschouwings molktalk lieten ze wat compilatiebeelden zien van Aaf in de boot, vond haar toch wel fanatiek overkomen daar, schreeuwen, fanatiek met die codes (ze gaf idd zelf al aan bij de eeerste dat ze hem nog eens moest zien en het niet 100% zag), steeds die codes herhalen als een mantra. Geloof dat ze een fanatieke kandidaat is, net als Tygo, die zich ook helemaal verloor in dat spel. Alleen JW was weer geconcentreerder en stiller. Elke boot kreeg een pen en blocnote mee denk ik, te toevallig anders dat Freek er ook een gebruikte.