Lieve biechtstoel,
We zijn begonnen en ik zit ondertussen op Schiphol te wachten op de laatste verdwaalde puppy's. Ik besluit me eens te bedenken waarom ik alweer meedeed. Na een tijdje niet meer mee te hebben gedaan.
1. WinnenZelfs Ldhmolletje heeft al eens een spel gewonnen
. Het wordt eens tijd dat ik ook iets op m'n naam zet. Laatste keer dat ik een forumspel won was ik de gemeenste schattige feeks die er was, dus misschien moet ik dat terug halen. Gelukkig doen er genoeg mensen mee die ik kan plagen. Zoals Lukie-wil-vier-bier, Stalklight, honolulu, Loezel de rappende eeyore, lucy-ik-ben-drie-jaar en meer
.
2. Hadewychisdmol in de gaten houdenNiemand mag gemeen doen tegen hem, alleen ik
. En hij moet niet vergeten mijn drie dagelijkse complimentjes op te sturen, daarom ga ik maar gewoon met hem mee op reis om hem eraan te herinneren
. Soms raakt ie nogal de weg kwijt (Hadewych=is de mol
) dus soms heeft ie een dreun tegen z'n hoofd nodig.
3. Ldhmolletje er uit stemmenJammer dat ie niet meedoet, maar nu heb ik tot de finale om mijn aangepaste doel te behalen: Ldhmolletje aan de cobra voeren
. Nu hopen dat de cobra ook van cola en borrelnootjes houdt.
Oh ik moet gaan, niuno even helpen met zijn bagage, wedden dat die de douane niet doorkomt met al die kroppen sla in zijn tas
. Ook moeten we Timvdons in de gaten houden, die heeft nu al ingebroken om op vier informatie borden aan te geven dat ie gaat slapen