Nou... dan maar even off-topic maar alle lof voor:
- de helpdesk van azerty.nl (m.b.t. mijn laptop, snelle correcte service, to the point antwoorden. Hij moet wel opgestuurd worden, maar dat was te verwachten (het zal het moederbord wel zijn), gelukkig viel alles binnen een (aanvullende) garantie. Gelukkig heb ik ook een netbook, hij is wat traag en niet alles kun je ermee, maar hij voldoe voorlopig. (en ik heb recente backups van alle data, dat scheelt ook
)
- de helpdesk van de abnamro in dit geval. De pas is ergens tussen en jaar geleden en nu geskimd, ze doen nog onderzoek naar waar precies. Blijkbaar is vanochtend om 8.34 ongeveer 500 euro gepind op de Dominicaanse republiek (en hoe graag ik daar ook had gezeten.... ik zat hier in de sneeuw). Het geld wordt binnen 48 uur weer op de rekening terug gestort en ik krijg een nieuwe pas. Gelukkig heb ik een tweede pas (en/of rekening), die verder in orde is. Dus het gedoe valt gelukkig wel mee.
Al met al een hoop gedoe, maar de schade valt (vooralsnog) mee. Het scheelt ook enorm als je een goede, nette, correcte helpdeskmedewerk(st)er aan de lijn krijgt... en Dwaas heeft het normaliter niet zo op die helpdesks....
azerty en abn-amro-fraudeafdeling