Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2477801 keer)

Offline Jann

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Irritant
« Reactie #12020 Gepost op: 10-01-2012, 17:45:11 »
Altijd als ik uit de douche kom ziet mijn hoofd eruit alsof ik 3 dagen in de Spaanse zon heb liggen bakken.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geďnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #12021 Gepost op: 10-01-2012, 19:46:16 »
Ik schrijf het maar hier, want in het desbetreffende board verzuipt het in de posts. Ik vind het irritant dat het gewoon allemaal veel te veel wordt rondom WIDM. Ik kan het allemaal niet bijhouden. De Molmail, de twitteraccounts, de aflevering al eerder online te zien, van alles wat iedereen uit alle info overal vist en dan hier op het forum zet, pffff. Ik ben niet zo'n grote fan, nooit geweest, maar ik verzuip nu in alles en lees daarom in de praktijk dan niets meer zo ongeveer, omdat ik niet weet waar ik moet beginnen...

t Is vooral erg irritant voor mijn Molbeurs. Ik vond dat altijd een geweldig spel, maar nu leg ik het daar af omdat ik niet alles zo uitpluis :(

Ik ben Mol-moe...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Pierre1830

• Forumlid
  • Leve het leven
« Reactie #12022 Gepost op: 10-01-2012, 19:52:23 »
Woensdag Is De Mol al op de site van de AVRO te zien. Bah!
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #12023 Gepost op: 10-01-2012, 19:54:08 »
Ja dat herken ik ook heel erg. Ik post ook veel minder in het molgedeelte omdat het zoveel is. En als je een keer een hint gevonden denkt te hebben, dan is die al 10 keer genoemd, tsja... dan heb je niets te zeggen :P.

Het programma zelf blijft leuk natuurlijk, maar op het forum kan ik het ook niet volgen en misschien hoeft dat ook niet :P. De pool vind ik leuk genoeg om een kijkje te nemen en verder meng ik me niet teveel in de discussie ;).

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #12024 Gepost op: 10-01-2012, 19:55:55 »
Ik kijk gewoon de Vodcast van Joeri om te kijken of er nog wat interessants in dat board is gezegd. ;)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geďnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #12025 Gepost op: 10-01-2012, 20:28:33 »
Ik schrijf het maar hier, want in het desbetreffende board verzuipt het in de posts. Ik vind het irritant dat het gewoon allemaal veel te veel wordt rondom WIDM. Ik kan het allemaal niet bijhouden. De Molmail, de twitteraccounts, de aflevering al eerder online te zien, van alles wat iedereen uit alle info overal vist en dan hier op het forum zet, pffff. Ik ben niet zo'n grote fan, nooit geweest, maar ik verzuip nu in alles en lees daarom in de praktijk dan niets meer zo ongeveer, omdat ik niet weet waar ik moet beginnen...

t Is vooral erg irritant voor mijn Molbeurs. Ik vond dat altijd een geweldig spel, maar nu leg ik het daar af omdat ik niet alles zo uitpluis :(

Ik ben Mol-moe...

mee eens... ik kijk het programma... en lees af en toe eens iets op de widm-subsite... (ik bedoel het zoeken naar ene hint in een krop sla blijft toch wel hilarisch ::rofl:: ) maar het is teveel. En eerlijk gezegd, vind ik het ook jammer dat er daar mensen posten die de indruk geven het iets te hoog in de bol te hebben op molgebied...alsof zij het alleenrecht hebben. Ikzelf heb daar geen last van, maar anderen hier hebben me dat wel aangegeven... jammer hoor...

dus... eigenlijk... ik ben niet widm-moe... maar wel widm-subsite moe... ;)

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #12026 Gepost op: 10-01-2012, 20:33:29 »
ja dat ook ::jaja::

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #12027 Gepost op: 10-01-2012, 20:35:50 »
en ook irritant is dat Canonfreakie zegt dat ik niet dik ben... maar dan wel zegt dat ik mijn buik moet inhouden als ik op de foto ga ::oink:: ::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #12028 Gepost op: 10-01-2012, 20:39:34 »
dat is liefde ::love::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #12029 Gepost op: 10-01-2012, 20:40:09 »
::rofl::

dan ben je niet dik, heb je alleen een te dikke buik :P

edit: lukie4 is romantischer...

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #12030 Gepost op: 10-01-2012, 20:42:45 »
Lukie... dat zal het zijn ;D ::ok::

@Swifty.... pfffff... alleen een te dikke buik.... nou zeg.... maar het verklaart wel die sportschoenen die opeens 's ochtends naast mijn bed staan :P

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #12031 Gepost op: 10-01-2012, 20:59:11 »

Ik ben Mol-moe...
Wow  :o :o zo'n harde reactie had ik van jou niet verwacht.Maar blijkbaar beginnen mensen EINDELIJK te beseffen dat het programma op zich best leuk is,maar dat het die gebrainwashte debielen zijn die het naar de knoppen helpen door jaar in jaar uit,365 dagen per jaar(dit jaar hebben ze nog een dag extra)het over niets anders hebben dan die mol mol mol mol... GET A LIFE!!!! Ik heb al zo vaak opmerkingen gemaakt omtrend die 'molzieken'maar vaak werd mijn post verwijderd omdat het te 'brutaal' was.....
Dus nogmaals:Vind een programma goed,maar DOE NORMAAL En in de eerste plaats bedoel ik.....ik noem geen namen,maar iedereen weet vast wel wie ik bedoel.......  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #12032 Gepost op: 10-01-2012, 21:03:21 »
Nu ja, Koekoe.. 'debielen' vind ik niet zo netjes... het is gewoon een uit de hand gelopen hobby en iedereen mag wel doen met hun leven wat ze willen.

Dat ik het daar niet helemaal mee eens ben en sommige dingen jammer vind... oké... maar eerlijk gezegd vind ik deze post inderdaad een beetje te hard...

(naar mijn mening ;) )

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #12033 Gepost op: 10-01-2012, 21:12:32 »
Nu ja, Koekoe.. 'debielen' vind ik niet zo netjes... het is gewoon een uit de hand gelopen hobby en iedereen mag wel doen met hun leven wat ze willen.

Dat ik het daar niet helemaal mee eens ben en sommige dingen jammer vind... oké... maar eerlijk gezegd vind ik deze post inderdaad een beetje te hard...

(naar mijn mening ;) )
'debielen' op z'n "Raoul Heertje's" in DWHN   ;) ;) ;)

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #12034 Gepost op: 10-01-2012, 21:13:30 »
Ik weet dat je er zo over denkt koekoe ::jaja::

maar het is bij mij meer dan alleen het forum. De Avro zelf melkt het zo gigantisch uit dat het voor de oppervlakkige kijker niet meer bij te houden is. Met de molmail, het al op woensdag via internet de uitzending kunnen kijken, met het twitteren, etc. Al die dingen leiden dan weer tot meer posts. Maar voor iemand die vroeger een beetje meespeculeren wel leuk vond, is het nu al met al gewoon te veel...

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #12035 Gepost op: 10-01-2012, 21:16:00 »
Ah zo... oké... van dat uitmelken door de AVRO heb ik niet zoveel last eerlijk gezegd. Ik kijk gewoon de aflevering op donderdag en maak me niet al te druk om hints en dergelijke... een beetje zoals het eerste seizoen, als ik me goed herriner wist ik toen niet eens dat er hints in zaten en vond ik het gewoon leuk om de opdrachten e.d. te zien... en af en toe eens te roepen volgens mij is X de mol... oh nee, toch Y... of is het Z.... ::)

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #12036 Gepost op: 10-01-2012, 21:16:58 »
ja maar voor de molbeurs was het wel handig, en daar draaide ik altijd mee in de top ::)

dus eigenlijk: irritant dat ik door al dat gedoe niet meer goed ben in de molbeurs >:(

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #12037 Gepost op: 10-01-2012, 21:18:56 »
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH.... en uiteindelijk draait het dus weer om persoonlijk gewin.... ::rofl::

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #12038 Gepost op: 10-01-2012, 21:30:21 »
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH.... en uiteindelijk draait het dus weer om persoonlijk gewin.... ::rofl::
WOEHAHAHAHAHAHAHAHAHA  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Daar dacht ik net ook aan,ik maar Swifty steunen met haar opmerking...en ik dan alweer een opmerking krijgen,maar als puntje bij paaltje komt,gaat het competitiebeest Swifty enkel om haar score.......  ::) ::)

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #12039 Gepost op: 10-01-2012, 21:47:19 »
Ik ben Mol-moe...

Dat ben ik al sinds ik moderator werd op het widmboard ::schaam::....het werd me gewoon te veel om al die waanideeën en dergelijke te moeten lezen ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!