Apen hoeven zicht toch alleen maar te (laten) vlooien, die hebben niets aan een douche......
OT:
Ik mocht vanaf vandaag een nieuwe telefoon bij mijn GSM-abonnement uitzoeken. Nu zijn die dingen beslist niet gratis, en betaal je er een vast bedrag per maand voor, plus een eenmalige ''toestel-afhankelijke'' toeslag, die kan oplopen tot enkele honderden euro's.
Die toeslag hangt samen met de hoogte van je abonnement. Hoe hoger je maandabonnement, hoe lager die toeslag.
Ik koos voor een abonnement waarbij ik voor het toestel 40 euro moet bijbetalen.
Tot zover geen probleem. Je kunt je abonnement zo precies afstemmen op wat jij wil.
Vervolgens kwam het aan op een leveringsafspraak. T-Mobile zei dat het toestel direct beschikbaar is, dat stond ook zo op hun website. In de praktijk kan het NOG betekenen dat het hier gaat over maximaal 3 werkdagen.
De leveringsafspraak moest ik zelf maken. AMP Logistics heeft daarvoor een telefoonnummer beschikbaar, en een kalender met mogelijke leverdata.
Ik gaf 21 juni in. Morgen dus: ging niet. De hele volgende week: onmogelijk, ook 1 juli was niet beschikbaar.
Goed, ik bel naar AMP Logistics, en werd vriendelijk te woord gestaan door een jongedame, die me vertelde dat T-Mobile voorraadproblemen heeft, en dat men daarom de hele volgende week niet voor hen kan leveren. Gek genoeg kon ik wel de leverings-afspraak vastleggen voor 2 juli. Vreemd, want hoe weten ze dan dat de toestellen dan wel door T-Mobile worden aangeleverd?
Ik belde naar T-Mobile: zij begrijpen dus niet dat AMP het over voorraadproblemen had, het toestel was namelijk al naar AMP gestuurd, zo zei men.
IEMAND zit hier te liegen..........