voor mijn moeder een bepaalde instantie bellen en dan een bandje krijgen.. we zijn 6 januari weer terug..
Neem dan verdorie die telefoon op!!!
goed, dan mailen we ipv bellen en wat denk je??
out of office autoreply:
Geachte heer/mevrouw,
Dank u voor uw e-mail. De ledenadministratie is gesloten t/m 6 januari. U kunt daarom vanaf de tweede of derde week van januari reactie op uw bericht verwachten. Onze excuses hiervoor.
was mij nog niet eens opgevallen!! maar idd, staat t/m 6 januari.
Heb weer even de ledenadministratie gebeld, want nu moest ik het zeker weten en verdraaid er werd opgenomen door een niet zo heel vriendelijke juffrouw. Misschien een slechte jaarwisseling achter de rug, dat kan natuurlijk. Ze kon me vertellen dat er nog deze week antwoord kwam op mijn mailtje... Jippie!! leve de bureaucratie!!
Ik denk dat ik snap wat er is gebeurd.
Afgelopen nacht wilde een interlokale roversbende een memorabele diamantkraak zetten in Antwerpen. Ondanks hun minutieuze planning, waren ze vergeten hun routenavigatie te updaten naar de 2014-versie - een beginnersfout. Zo werden ze incorrect naar Bepaalde Instantie geleid, hetgeen de roversbende pas bij aankomst door had. Hoewel er nog enkele verfrommelde wegenkaarten lagen naast de toffees waren alle deelnemers hun navigatievermogen verleerd. Gefrustreerd besloten ze bij het ochtendgloren dan maar Bepaald Instantie te beroven.
Hierbij hadden ze niet gerekend op de alleenstaande secetaresse, mevrouw Pieterse, die elke ochtend vroeg samen met de baas het gebouw opende en de eerste koffie zette. Dat ze standaard samen aankwamen was al jaren onderwerp van gefluister - met die jonge kinderen van de baas en allemaal.. Enfin, net toen het tweetal het gebouw betraden sprong de bende uit hun witte busje, en drongen zich wapenzwaaiend naar binnen. Terwijl baas geduldig uitlegde dat ze helemaal geen diamanten, en zelfs geen goud, hadden - maar voornamelijk uiteenlopende diensten verzorgden voor bejaarde moeders - was mevrouw Pieterse weggeslopen naar de telefoon. Helaas wist ze niet meer wat het nummer van de 112 was, dus sprak ze het antwoordapparaat in, zodat bellende personen haar noodkreet zouden vernemen en hulp zouden zenden.
Dit werd echter gezien door het pas getrouwde stel Manke Ad en Gevaarlijke Geraldine - die prompt een nieuwe boodschap inspraken dat Bepaalde Instantie vandaag gesloten was. Om consequent te blijven wilde ze dezelfde boodschap via een email-autoreply versturen, maar hier gingen ze de fout in. Tot werd tot-en-met, een cruciale blunder. Dit werd wel bemerkt door Stille Sieb, maar toen was het leed al geschied. Er was geen redden meer aan, de kraak was verloren. Teleurgesteld over het gebrek aan diamanten, goud - nee zelfs geen grote sommen geld in handige draagzakken - trok er een zweem van zwartgalligheid over de groep. Tot over maat van ramp ging de telefoon. Geraldine nam op, meldde dat de trivialiteit vast wel deze week nog werd opgelost, en hing op. Ze verexcuseerden zich bij de baas en mevrouw Pieterse voor het ongemak, bedankten voor de koffie - en vertrokken.
De moraal van dit verhaal: update altijd je routenavigatie.