Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2475324 keer)

Offline Hautoa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Irritant
« Reactie #16460 Gepost op: 21-11-2015, 20:23:54 »
De hele tijd twijfelen of je iets zal kopen of niet, en op het moment dat je besluit het toch te kopen, is het uitverkocht  :(
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #16461 Gepost op: 22-11-2015, 00:17:28 »
Herrie onder mijn slaapkamerraam
er was eens......

Offline Lucy

• Forumlid
  • Life is like theatre <3
« Reactie #16462 Gepost op: 22-11-2015, 14:19:56 »
Treinen die hun machinist kwijt zijn....
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16463 Gepost op: 22-11-2015, 14:23:50 »
Misschien ligt ie onder de lokomotief.

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #16464 Gepost op: 22-11-2015, 14:53:03 »
Treinen die hun machinist kwijt zijn....

Lijkt me een goede titel voor een kort verhaal ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #16465 Gepost op: 23-11-2015, 16:44:55 »
Google die vraagt "Bedoelde u (...)", en bij de zoekopdracht er meteen maar even van uitgaat dat het antwoord daarop 'Ja, dank je Google!' is. In plaats van de alternatieve optie te geven: "Nee, als ik dat wilde zoeken had ik dat wel geschreven". >:(

edit: ik zat namelijk te zoeken naar de filosofische tak die uitgaat dat je iets kunt begrijpen wanneer je de kleinste onderdeeltjes van het geheel begrijpt. Maar google wenste alleen naar de 'filosofische taak' te zoeken.

Weet iemand anders toevallig hoe die richting heet? Kan er niet opkomen, en het past wel aardig in een sollicitatiebrief :-\\

edit2: ohja, reductionisme. Kijk, wikipedia, heb je wat aan. Daar kan je nog wat van leren, Google. ::)
« Laatst bewerkt op: 23-11-2015, 16:48:46 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Hautoa

• Forumlid
  • Snorriaantje
« Reactie #16466 Gepost op: 25-11-2015, 12:08:28 »
Als je eigenlijk interviews moet uitwerken (opnames terugluisteren en uittypen), maar dat degenen die met jou een kantoor delen altijd de radio aan hebben staan...

Offline Koemba

• Forumlid
« Reactie #16467 Gepost op: 25-11-2015, 12:12:50 »
Een scriptie schrijven ::niet-ok::

Offline Hautoa

• Forumlid
  • Snorriaantje
« Reactie #16468 Gepost op: 25-11-2015, 12:17:21 »
Een scriptie schrijven ::niet-ok::

Same here  ::zwaai::

Offline Hautoa

• Forumlid
  • Snorriaantje
« Reactie #16469 Gepost op: 25-11-2015, 15:20:55 »
Op mijn stage krijg ik mijn lunch vergoed. Die moet ik wel elke keer zelf halen bij de Jumbo tussendoor, maar ze betalen het ten minste. Elke keer koop ik in voor de rest van de week, want dat is veel efficienter want het scheelt mij veel tijd.

Nu heb ik al 2 weken achter elkaar gehad dat ik een dag niet op stage kom en dat de volgende dag heel mijn voorraad is opgevreten door iemand, zodat ik (als ik al vreselijke honger heb) dan wéér terug kan naar de winkel.

I was not amused. Ik kocht snel worstenbroodjes en wilde net een hap nemen toen ik zag dat ze al een MAAND over datum waren. Toen maar een broodje gebietst bij een collega  ::ohno::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #16470 Gepost op: 25-11-2015, 15:23:08 »
lekker dan.. een maand over datum van de Jumbo..

OT.. zeiknat geregend bij de fysio aankomen
er was eens......

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #16471 Gepost op: 25-11-2015, 16:47:55 »
Op mijn stage krijg ik mijn lunch vergoed. Die moet ik wel elke keer zelf halen bij de Jumbo tussendoor, maar ze betalen het ten minste. Elke keer koop ik in voor de rest van de week, want dat is veel efficienter want het scheelt mij veel tijd.

Nu heb ik al 2 weken achter elkaar gehad dat ik een dag niet op stage kom en dat de volgende dag heel mijn voorraad is opgevreten door iemand, zodat ik (als ik al vreselijke honger heb) dan wéér terug kan naar de winkel.

I was not amused. Ik kocht snel worstenbroodjes en wilde net een hap nemen toen ik zag dat ze al een MAAND over datum waren. Toen maar een broodje gebietst bij een collega  ::ohno::
wow luxe!
zit ik iedere dag met mijn meegebrachte broodtrommel
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hautoa

• Forumlid
  • Snorriaantje
« Reactie #16472 Gepost op: 25-11-2015, 19:07:40 »
Nouja, dat is dan ook het enige hoor. Ik krijg geen stagevergoeding, terwijl dat normaal voor een hbo afstudeerder tussen de 300 en 600 euro per maand is. Een lunchje kan er dan toch wel vanf bij ze.
« Laatst bewerkt op: 25-11-2015, 19:10:14 door Hautoa »

Offline Molbelg

• Forumlid
« Reactie #16473 Gepost op: 25-11-2015, 19:47:47 »
Troost je in Belgie krijg je ook geen stagevergoeding of eten.
Wel een korting op de trein, cinema, recreatiegebieden etc maar dat zullen jullie ook wel hebben zeker?
#teamamaimiljaarde

Offline Hautoa

• Forumlid
  • Snorriaantje
« Reactie #16474 Gepost op: 25-11-2015, 20:44:01 »
Ja dat wel, maar dat is vanuit de overheid en niet vanuit het stagebedrijf

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #16475 Gepost op: 25-11-2015, 21:25:24 »
Iemand die je probeert te bereiken maar niet reageert op appjes, niet terug mailt en als je belt altijd een voicemail te horen krijgt.

En ik moet haar echt spreken.. Probleem is: Ze woont ook niet naast de deur.

Offline MaikeMeisje

• Forumlid
  • met een hart van chocolade
« Reactie #16476 Gepost op: 27-11-2015, 17:53:59 »
een lekke band om half 7 ´s ochtends  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #16477 Gepost op: 30-11-2015, 22:56:53 »
Mezelf. Ondanks beter weten in teveel chocolade letter gegeten. En nu speelt mij maag weer op (ik kan niet tegen teveel chocola). ::ohno::

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
« Reactie #16478 Gepost op: 1-12-2015, 00:01:57 »
Net een heel verhaaltje met een heel slecht uitgewerkt onderwerp voor m'n paper getypt op Blackboard, maar wilde nog iets weghalen, en toen dacht m'n laptop dat "backspace" betekende "ga een pagina terug". Dus nu ben ik m'n verhaaltje weer kwijt. Het was al heel wat dat ik wat op papier had gekregen, dus opnieuw uittypen werkt nu ook niet echt.

Ik ga nog even een serie kijken ofzo en dan slapen, ze bekijken het maar ::zwaai::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Koemba

• Forumlid
« Reactie #16479 Gepost op: 1-12-2015, 11:41:55 »
Net een heel verhaaltje met een heel slecht uitgewerkt onderwerp voor m'n paper getypt op Blackboard, maar wilde nog iets weghalen, en toen dacht m'n laptop dat "backspace" betekende "ga een pagina terug". Dus nu ben ik m'n verhaaltje weer kwijt. Het was al heel wat dat ik wat op papier had gekregen, dus opnieuw uittypen werkt nu ook niet echt.

Ik ga nog even een serie kijken ofzo en dan slapen, ze bekijken het maar ::zwaai::

Blackboard is iid irritant. Vorige week wilde Blackboard de updates and mijn cijfers niet laden en ik moest nog 1 cijfer voor een tentamen terug krijgen. Ik had 4 ongelezen meldingen op Blackboard staan maar ik kon niet zien wat het was omdat de updates niet wilde laden... Zooo frustrerend. Maar uiteindelijk zat mijn cijfer er helaas niet niet bij >:(