Ticketmaster.be
Op Suikerrock 2020 zou Tom Jones komen optreden, en mijn schoonzus heeft ons overgehaald om daar kaarten voor te kopen, ook al is het helemaal in Belgie en zo. Het werd uitgesteld naar 2021, en vandaag kregen we bericht dat het wordt uitgesteld naar 2022. Maar ze proberen nog steeds om dezelfde artiesten te boeken.
Ik geloof er niet meer zo in dat Tom Jones op zijn 82e nog gaat zingen in Belgie, dus ik wil mijn geld terug. Maar Ticketmaster.be wil alleen geld terug geven als je documenten instuurt waaruit duidelijk wordt dat je echt niet kunt. Zoals een werkrooster, een bruiloftsuitnodiging of een geboekte vakantie of zo. Met betrekking tot 31 juni 2022 dus. Aanvraag indienen voor 1 juli dit jaar.
Ik heb natuurlijk nog geen werkrooster of geboekte vakantie voor die zomer. Dat is nog 15 maanden ver weg.
Ik heel verhaal ingestuurd dat mijn vriend me net ten huwelijk heeft gevraagd en we eind juli 2022 gaan trouwen maar daar nu nog geen documenten of geboekte huwelijksreis voor hebben. Wordt mijn aanvraag gewoon afgewezen want ik heb geen document ter ondersteuning. Grmbl. Jullie hebben nog 15 maanden om mijn tickets aan iemand anders te verkopen, ik wil gewoon mijn geld terug...