Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Zoiets als de Geilige Heest.
wintervet wegwerken
leren, leren, leren, leren, leren, leren, leren, leren, leren, leren, leren, leren, leren, leren, leren en nog eens leren...
Ja, en dan net als ik in 1982 afstuderen. Geen baan te krijgen. Stakingen. Wel je studieschuld afbetalen, maar verder ... Daarom maak ik me soms ook een heel klein beetje boos als ik Bak Ellende hoor verkondigen dat we het niet zo ver moeten laten komen als in de jaren tachtig. Nee flapdrol, laten we dat maar gauw vergeten.
Afstuderen duurt nog effe hoor k ben net begonnen..Maar ik kan me echt behoorlijk boos maken om de mensen die de stufi willen afschaffen.. Sorry hoor maar waar moeten we in hemelsnaam anders onze studie van betalen?? Belachelijk!Zo dat is eruit haha
ben het met je eens, helaas zijn er drie grote partijen die dat willen (pvda, vvd, d66)
Gisteravond laat: trek in fruit. Ik had nog zoŽn ritsratsblikje met ananas. Ik trekken aan dat ding, maar hij ging niet open,En toen opeens wel. Metaal in mijn vinger. Vinger ligt er af. Dus: zo meteen eerste hulp. Ik word hier niet vrolijk van. Hele bed onder bloed ...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
974 gasten en 5 vaste bezoekers