Nu ben ik weer een gemeen mannetje.....
Nee,ik ben gewoon een slachtoffer die op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was(in mijn droom toch)
Eigenlijk een halloweenverhaal naar waarheid...gedroomd.
Kom ik op een bepaalde dag in een vreemd land in een duistere ondergrondse omgeving terecht...word ik meteen gelonkt door een of andere vreemde giechelende,onophoudelijk taterende vrouw die me meteen in haar vervoermiddel flikkert en me beveelt om haar mankementen te checken.(van haar vervoermiddel
)
Ik moest dus die vreemde giechelende...vrouw meteen verslag uitbrengen....het probleem was dat ik totaal niets van de mechanica van dat vervoermiddel afweet en er 50 meter verderop een muur stond met vlak daarvoor een haakse bocht naar links.
Ik dus aan 4 km per uur ofzo een rondje maken....om dan vast te stellen dat ik niets speciaal opgemerkt had(buiten die dubbelparkeerder van Daisy.Dit was wel 2 jaar later,maar het is een halloweenverhaal dus het kan
)
Hoewel die vreemde vrouw pas dagen later vernam dat er toch een mankement aan haar vervoermiddel was,werd ik de dag zelf nog gestraft
Men nam mij mee naar een of ander duister slot en daar moest ik eerst aan de schandpaal en werd dan geboeid door een oude vrouw
en moest ik op mijn knieën zitten enzo.
En ondertussen had men een foto gemaakt(terwijl de fotografie helemaal nog niet uitgevonden was) van een Frans vervoermiddel,wat eeuwen later een automobiel zou blijken te heten)met koeiendingen erop en wat later bleek ik op een soort boot te zitten waar ik een sexy kanjer aan't kussen was
En toen reed ik met een ander sexy kanjer mee en plots stond daar een soort beer,die met uitsterven bedreigd is,maar daar stapte ik toch in en werd de volgende ochtend badend in het zweet wakker
Irritant(OT,maar gelukkig voor mij dus
) In mijn droom zou er ook een
in voorkomen,maar gelukkig vloog haar bezem een andere richting uit en heb ik die
toen niet gezien
Maar wat vreemd is,een
wordt toch in verband gebracht met zoetigheid(peperkoekenhuisje,pannenkoeken enzo..... die komt daar dus op af
maarja,dromen kunnen rare kronkels hebben