Maakt toch niet uit? In de kerk zijn ze allemaal welkom.
Kerk is het probleem ook niet... maar wel dat ze verwachten dat ze daarna mee naar ons huis mogen om koffie met iets lekkers te krijgen en daarna nog een lunch.
We krijgen nu wel 4 eters extra en ook 4 mensen waar eigenlijk geen plek voor is in onze kamer.....
Feit blijft dat je niet voor iemand anders kan belissen wie er uitgenodigd wordt. Ik had alleen mijn ouders en schoonouders uitgenodigd, verder geen familie omdat we het KLEIN wilden houden. Maar zij verwachten dus een groot feest en willen meer familie uitnodigen. Fijn, maar dat had tenminste in overleg gekund. En als we er wat van zeggen en het antwoord is: "Oooh, zullen we je broer dan maar bellen en zeggen dat hij niet welkom is?" is ook niet netjes. Het is niet het feit dat hij niet welkom is, maar meer dat wij het gewoon klein wilden houden en nu het niet meer terug kunnen draaien.
Feit 2 is dat ik echt om te spetteren ben en heel, heel, héél erg aan het twijfelen ben of ik 2 juni wel naar hun grote 60- en 62jarig feestje ga. Zij drijven hun zin nu door met wat zij willen, ik wil 2 juni thuisblijven, dus ik voel er veel voor die dag ook MIJN zin maar door te drijven..... Is misschien kinderachtig, maar de tranen hebben hier al rijkelijk gevloeid vanavond omdat ik me er zo rot doorvoel. Dit is nu al 8,5 jaar dat zij altijd doen en zeggen wat zij willen en dat wij het maar moeten slikken.