Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Mensen die ergens commentaar op leveren waar ze zelf totaal geen verstand van hebben..
oh ik had het ook niet over het voice topic hoor. Ik denk dat ik een best goed gehoor heb . Maar voetbal weet ik idd niets van en daar heb ik ook wel eens een mening over .
Maar goed dat wij samen geen voetbal kijken dan. Al weet ik natuurlijk niet of bij jou echt zo erg is als ik bedoel, wat ik me niet kan voorstellen. Ik bedoel bijvoorbeeld dat iemand roept hoe dom het wel niet is om terug naar de keeper te spelen terwijl dat het slimste is om te doen, snap je?
ah so, nee zulke dingen denk ik niet eens over na
D*N Zegt meer van: o die voetballer heeft een lekker kontje, hem zou ik wel doen, wordt tijd dat ie uit de kast komt, met hen zou ik wel willen douchen, etc
Zouden jullie me irritant vinden als ik vrouwenvoetbal ging kijken?
oh nee vrouwenvoetbal lijkt me juist leuker, lekker die bitchfights op het veld . en nee wat tdietz zegt doe ik niet .
Hahahaha.Zouden jullie me irritant vinden als ik vrouwenvoetbal ging kijken?
halverwege het expeditierobinson verslag zijn van deze aflevering. Het niet hebben opgeslagen en een blauw scherm. Computer uitzetten, hopen op auto opslaan. Maar nee, dus helemaal opnieuw moeten beginnen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
823 gasten en 3 vaste bezoekers