Een examensecretariaat die vind dat de registratiedatum van een vak hetzelfde is als de mutatiedatum. De mutatiedatum is 9 januari terwijl ik 100% zeker weet dat het cijfer op 29 november voor het eerst in Osiris stond. Nu willen ze dat ik mij nog voor een maand inschrijf omdat ik niet was ingeschreven op mijn examendatum (wat de laatste werkdag van de maand waarin je laatste cijfer geregistreerd is in Osiris. geREGISTREERD dus en niet geMUTEERD!!!)
Mag ik zeker nog een maand gaan betalen, je kan de pot op! Als jullie niet gewoon bijhouden wat de registratiedatum is is dat jullie probleem. Ik heb mails om redelijk hard te maken dat het idd 29 november was. Maar dat vinden jullie zeker geen bewijs... Had ik nou maar een printscreen gemaakt op 29 november van het resultaat in osiris, maar ik mag er toch vanuit gaan dat je je werk goed doet!
Like serieus? Je denkt dat een vak dat half november afgelopen is pas op 9 januari er in komt. Nou ok ze waren zo 'aardig' om er rekening mee te houden dat het kerst was geweest en dus hebben ze mijn examendatum op 21 december gezet. Niet dat dat uit maakt hoor, want al zetten ze hem op 30 januari. ik moet mij voor februari inschrijven en dat wordt mijn examendatum eind februari.
*boos*