Een handig contract wat het bestuur heeft afgesloten bij een bedrijf.
Vroeger (tot een half jaar geleden) ging er wel eens wat stuk. Ging er een raam kapot, belde ik een glaszetter, ging er een wc kapot belde ik een loodgieter, ging er een deur kapot belde ik een timmerman. Geen gedoe, die man komt kijken, komt repareren, factuurtje en klaar.
Nu moet ik inloggen in de computer, een "gebeurtenis" aanmaken en dan wachten tot ik terug gebeld word. Dan gaat dat bedrijf namelijk mijn melding bekijken, kijken wie ze daar voor gaan inzetten (zelfde glaszetter gewoon) gaan zij de glaszetter mailen, dat die mij moet bellen om een afspraak te maken.
Nu kwam ik er vandaag achter dat als ik SPOED!!! erbij schrijf ze daar geen donder mee doen. Ze sturen gewoon een mailtje naar het bedrijf en doen niets meer. Dat mailtje was vandaag dus niet aangekomen bleek. Dus om half 5 ik dat facility bedrijf gebeld, waarom is er nog niet naar mij gebeld. Ow wij hebben wel gemaild naar dat bedrijf, zal ik er achteraan bellen voor u. (alsof ik dat niet zelf kan, maar goed, we betalen ze ervoor dus) Ja doet u dat maar.
zuccccccccccccccccccccccccccccht!