Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Oh gewoon even een paar gespierde tennissers lief aankijken dan Gefeliciteerd met je flatscreen on topic: je zo goed voelen over die tien km afgelopen zondag dat je al begint te denken aan een halve marathon volgend jaar...
Een beeldbuis televisie op je voet krijgen.
Voetbal...
Websites van universiteiten. Ik zou mezelf toch inschatten als een persoon die goed met computers en internet is, maar ik heb nog geen enkele website van een universiteit gezien waar je snel en makkelijk antwoord kan vinden op de vragen. Zelfs de simpele vraag hoe duur een master/bachelor of premaster is in Groningen moest ik via google opzoeken om er vervolgens achter te komen dat het alleen onder het kopje voor international students staat en niet voor de 'dutch' students, wat ik natuurlijk ben en waar ik uiteraard voor info ga kijken.als kers op de taart krijg je dan nog incompetente werknemers die je vraag niet begrijpen of lezen en maar half antwoord geven. Of nog erger, zeggen dat je op de website moet kijken waar je dus net 4 uur hebt rondgekeken en het niet kan vinden. Waarom denk je anders dat ik mail...
zoooo herkenbaar.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
914 gasten en 0 vaste bezoekers