Mijn mobiele telefoon blokkeert iedereen die met een onbekend nummer belt, dus niet de nummers die mijn telefoon niet kent, maar de afgeschermde nummers waar bedrijven altijd mee bellen. Werkt geweldig. Alleen een beetje jammer dat mijn huisarts schijnbaar ook met een afgeschermd nummer belt.
OT al die flutbedrijven die wij kunnen inzetten voor het uitvoeren van workshops, 9 van de 10 workshops kun je zelf ook doen, maar dan goedkoper en vaak nog beter ook
. Vorige keer zouden we gaan beeldhouwen uit steen, gingen ze gewoon 5 weken kleien
vervolgens moesten we 5x bellen of ze hun spullen weer kwamen ophalen, tot we het uiteindelijk zelf maar gebruikt hadden, omdat het in de weg stond (hebben we het inmiddels over 7 mnd later o.i.d.) belden ze na nog twee maanden of ze hun spullen konden ophalen. Nou zegt mijn collega: die spullen zijn al opgehaald. "Oh oké" was het antwoord en we hebben nooit meer wat van ze gehoord
(het ging om klei hoor, niet dat we echt iets groots en belangrijks gejat hebben ofzo).
Nu wilde ik een gps workshop gaan doen, staat op de website dat het is voor 4 tm 12 jaar. Dus ik denk leuk, dan kunnen die groten met de gps lopen en die kleintjes meehelpen met de opdrachten. Worden we gebeld: ja dat gaat niet met die kleintjes, we moeten even iets anders verzinnen, wat denken jullie van boogschieten? (Ja, dat lijkt mij nu een waanzinnig idee om te doen met kleuters
). Goed, ze zouden terugbellen. Niks meer van gehoord. Ik zelf maar bellen. "Oh ja iedereen is nu op vakantie en eh ze hebben ook niks overgedragen, dat is gek. Ik bel u vanmiddag even terug". Uiteindelijk maandagmiddag om 15.30, vlak voor we 2 dgn gesloten zijn: "Ja, nee sorry maar dat kunnen we nu niet meer regelen. Jammer hoor. Dag".
Fijn, ik geloof dat ik voor morgen een gps speurtocht uit moet zetten.
Gelukkig heb ik een geocache app op mijn telefoon staan en daar kun je zelf ook gps coördinaten mee doorgeven. Dus komt wel goed. Mij lukt dat gewoon in een halve dag. En ik vraag/krijg er niet eens 300 euro voor.