Dankjewel
Het is een ANWB-rijopleiding dus ik neem aan dat alles op zich wel goed geregeld is en bemiddeling niet nodig is. Maar er staat gewoon in de voorwaarden dat ik niet kan stoppen, behalve door ziekte ofzo, dus daar heb ik van te voren mee ingestemd. En dat ik meteen denk aan stoppen ligt ook aan mij omdat ik nu denk dat ik het niet kan. Ik ben waarschijnlijk gewoon zo'n hopeloos geval dat zelfs de faalangst-aanpak niet werkt
Maar het is gewoon een beetje frustrerend dat ik alleen te horen krijg wat ik fout doe en niet wat ik goed doe, en dat ik volgens hem bijv. al meer zelfstandig moet rijden, maar als ik dan een keer zelfstandig een beslissing maak is het altijd de verkeerde beslissing. Dan denk ik, vraag dat dan ook nog niet van me. En zo is het met alles, dan doe ik wat hij zegt, doe ik daardoor weer iets anders fout. Als ik de basisdingen nog niet eens onder de knie heb moet hij niet van me verwachten dat ik de moeilijkere dingen ook al goed doe. Ik krijg op deze manier alleen maar het gevoel dat ik het blijkbaar allang had moeten kunnen en dat ik inderdaad een hopeloos geval ben. Terwijl hij me er juist van zou moeten overtuigen dat ik dat niet ben... Ik heb op zich al een keer gezegd dat ik het idee heb dat ik alles fout doe, en toen zei hij wel dat fouten maken niet erg is en dat ik het ook nog niet hoef te kunnen, maar het zou fijn zijn als ik tijdens de lessen niet het gevoel krijg dat het wel erg is. Dus hopelijk helpt het om het nog eens iets duidelijker aan te geven