De Knltb (tennisbond). Ik was gisteren iets aan het uitleggen aan twee aanvoerders die voor het eerst competitie gaan doen. Dus ik kijk welke wedstrijden zij spelen, zie ik er ineens een die niet op het baanschema staat. Eerst denk ik nog: hoe heb ik dat over het hoofd kunnen zien en toen dacht ik... ja maar ik heb helemaal niks over het hoofd gezien, ik heb alles 5x gecheckt, iemand anders heeft alles gecheckt en er stonden nergens meer uitnodigingen meer open. Kortom de Knltb gooit er zomaar een wedstrijd tussen zonder dat te melden. Heel handig. Gelukkig kwam ik er per ongeluk achter. Vanmorgen baanschema veranderd, factuur van het betreffende team veranderd, alles opnieuw doorgestuurd naar het bestuur. Wilde ik de uitnodiging veranderen blijkt dat ze van alle teams uit die poule op die dag alle uitnodigingen uit het systeem hebben gegooid. Dus kon ik die allemaal opnieuw invoeren. Behalve die voor volgende week, want dat ging niet meer, wegens te laat ofzo....
Heb toen wel even een flink boze mail naar de knltb gestuurd. Maar toen kwam ik erachter dat het ook bij alle andere teams is gebeurd. dus dat maakt bij mij de noodzaak iets minder hoog om dat andere team te gaan mailen. Hoop wel dat andere teams dit ook op tijd zien, anders weet niemand uit die poule volgende week hoe laat ze moeten beginnen