Grmbl. Treinen.
Bleek door een wisselprobleem geen trein tussen nijmegen en den Bosch te rijden. Hoorde ik toen ik al in Zutphen was.
Reisplanner inmiddels suggereerde dat ik gewoon wel de volgende trein kon pakken, want dan zou het probleem verholpen zijn. Uhu. En dat zou me een half uur extra kosten, maar had bijna uur ruimte ingecalculeerd, dus dat kon nog.
Dus ik pakte de trein die ik anders zou pakken, en dan zou ik wat eerder uitstappen en overstappen. Die trein ging 10 minuten later weg. Updates van reisplanners: misschien ging ik überhaupt niet op tijd komen.. Moest in elk geval maar van Zutphen naar Arnhem naar Utrecht naar Maastricht.
Zag alleen dat ik in hun nieuwe reisplan ontiegelijk lang moest wachten in Arnhem. Dus in Arnhem pakte ik een trein vroeger, dat bleek te kunnen. En daardoor pakte ik in Utrecht een trein vroeger, bijna 2.
Ennn nu tijd ik voorbij Roermond, en lijkt het dat ik alsnog een half uur te vroeg kom.
Wel goed dat ik niet heb geluisterd naar het bericht dat de wisselproblemen om 11u zouden zijn opgelost. Want dat schijnt nog iig tot 14u te duren