Het UWV.
Stuur ik op 26 maart een mail naar het leer/werkloket om een afspraak voor adviesgesprek in te plannen, krijg ik op 27 maart een bericht dat er met mij contact opgenomen gaat worden om dit te regelen.
Vandaag, drie weken later, is er nog steeds geen contact met mij opgenomen, dus besloot ik zelf maar weer het 0900-nummer te bellen. Vriendelijke medewerkster aan de lijn, ik de situatie uitgelegd en die medewerkster ging gelijk in de agenda van het leerwerkloket kijken, maar die bleek leeg te zijn. Zij liet vervolgens een terugbelnotitie bij de betreffende afdeling achter.
Nog geen halfuur later werd ik gebeld door een zeer slecht verstaanbaar persoon. Deze wist mij te melden dat het leerwerkloket een inloopspreekuur van 09.00 uur tot 17.00 uur heeft en dat ik zonder afspraak kon langskomen of ik kon een afspraak laten maken om er zeker van te zijn dat er plek is.
Ik heb aangegeven dat ik dat laatste wilde, toen gaf die medewerker aan dat er een afspraak ingepland gaat worden, welke ik via e-mail zou krijgen.
Nu weet ik dus nog niks
Het UWV is geschikt om je uitkering uit te betalen, maar verder heb je er echt geen zak aan!