Mij maakt het cijfer ook niets meer uit. Ik vind het gebaar toch erg onaardig. Ik heb nu twee gymlessen van hem gehad. Hoe kan het zo zijn dat hij nu al genoeg heeft gezien om mij een twijfel te geven? Ik vind het nergens op slaan.
Dit jaar moeten we ook in groepjes lesgeven in een sport voor de rest van de klas. Bij anderen moest je je idee een week van tevoren inleveren, zodat de docent feedback kon geven (bij de oude docent). Wij kregen een week van tevoren pas te horen dat we het moesten gaan doen (bij de nieuwe docent). Hij zei erbij dat we het ook 10 minuten van tevoren in mochten leveren. Wij sturen het 4 dagen voor de gymles in, en hij reageert gewoon niet. En dan achteraf zeggen dat hij het niet overal mee eens was
We doen ook echt geen leuke dingen. Het is vooral heel veel turnen met een keer hockey, basketbal, conditiedingen (zoals 4-minutenloop, 800meterloop, 60 meter sprint, shuttlerun). De eerste drie jaar moesten we ook heel vaak honkballen. Het is altijd hetzelfde, nooit variatie. In 3,5 jaar hebben we één keer getennist.