Heb gister m'n rechter kleine teen in ieder geval zwaar gekneusd.
Ik was toen ik ze kocht heel blij dat ik eindelijk sandalen met hakken had gevonden waarbij m'n kleine tenen wel uitstaken ...maar nee, zet ik bij een vriendin thuis m'n voet in volle tred net onder een kast met van die metalen pootjes ...een stukje teveel naar rechts.
Geen zin om naar huisarts te gaan voor zoiets onbenulligs, dus heb kleine teen en teen ernaast maar bij elkaar getapet met leukoplast. Dat doe ik dan elke avond maar. Pijn viel goed mee 's nachts
Peesontsteking bij m'n duim. Dan ontdek je hoe vaak je dat gedeelte gebruikt.
Bedankt mv en Daisy. Langdurige kwestie zo'n peesontsteking, helaas.
Heel vervelend, ja. Word of werd je ervoor behandeld?
Ik had ook zoiets (nooit goed gediagnosticeerd) waar ik naar een fysiotherapeut / kinesist voor ben gegaan. Wil niemand voor het hoofd stoten, maar heb het idee dat ze zomaar wat aanklooien in die beroepsgroep. Ik hoor zoveel verhalen van mensen met rugklachten en zo.
Maanden daarna kon ik gelukkig weer viool en gitaar spelen, maar die man heeft het wel veel erger gemaakt. Blij dat ik ermee ben gestopt. Hij bleef me maar terug vragen.
Ik hoop dat je nu beterschap merkt. Vooral 's nachts vond ik het lastig. Mentaal ook ...als het daarna 's ochtends weer erger was.