Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2495757 keer)

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8520 Gepost op: 7-05-2009, 16:54:16 »
bouwvakkers die om 7h30 op 5 meter(juist gemeten) van mijn bed (bij de buren dus) een deel van een muur beginnen te slopen met pneumatische pikhamer om er nieuwe ramen in te steken.  klein detail ik ben gaan slapen rond 5 h  :-\\

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #8521 Gepost op: 8-05-2009, 10:24:54 »
mopperende zussen  ::jaja::

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #8522 Gepost op: 8-05-2009, 14:18:10 »
Koekoe die dezelfde avatar heeft als ibung.. :S
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #8523 Gepost op: 8-05-2009, 14:55:46 »
ik ben ook ineens de kluts kwijt ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #8524 Gepost op: 8-05-2009, 22:19:16 »
Mensen die je agenda overvullen zonder even met je te overleggen >:(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #8525 Gepost op: 9-05-2009, 23:32:01 »
AA Gent  >:( >:( >:( >:(

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #8526 Gepost op: 11-05-2009, 16:31:29 »
Kortzinnig egoïsme bij de bagage-band op een luchthaven:  Iedereen staat op 30 cm van die band. 

Mensen aub... als je 2 meter van die band staat kan iedereen zien of zijn/haar valies of tas in aantocht komt.  en zo kan iedereen in alle gemak zijn/haar bagage erafhalen zonder andere mensen te verwonden.  ::vergroot:: 

Mijn excuses aan die 2 Franstalige fossielen die bleven gapen aan de band maar jullie hebben het zelf gezocht  ::hypocriet::

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #8527 Gepost op: 11-05-2009, 21:11:52 »
Mensen die zich niet kunnen beheersen ::hypocriet::

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #8528 Gepost op: 14-05-2009, 20:34:48 »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #8529 Gepost op: 14-05-2009, 20:37:30 »
de family guy aflevering van vandaag

verlies   :(
gecondoleerd met de kat van je broer
onder een auto gekomen?
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #8530 Gepost op: 14-05-2009, 20:44:29 »
Er was blijkbaar een ongeluk voor de deur gebeurd... kat geschrokken en van drie hoog van het balkon gevallen... heeft nog hart 'geschreeuwd' en zichzelf enkele meters richting een tuinpoortje gesleept voordat hij gestorven is... drama

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #8531 Gepost op: 14-05-2009, 20:45:57 »
Er was blijkbaar een ongeluk voor de deur gebeurd... kat geschrokken en van drie hoog van het balkon gevallen... heeft nog hart 'geschreeuwd' en zichzelf enkele meters richting een tuinpoortje gesleept voordat hij gestorven is... drama
dat is idd niet zo'n fijn gebeuren ::ohno::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #8532 Gepost op: 14-05-2009, 20:46:14 »

triest :(
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #8533 Gepost op: 14-05-2009, 20:55:17 »
Moest onwillekeurig terugdenken aan vorig jaar. Zie mijn reaktie op je blog.

Je kan er verder helaas niets mee, maar zoiets is niet leuk.

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #8534 Gepost op: 14-05-2009, 22:32:09 »
Dodge ook wel eens overkomen, ze had niks. Ouder beestje maakt duidelijk wel veel verschil.
Erg jammer! 't was een mooi beestje gezien de foto! Wens ze sterkte en neem een nieuw katje voor je muisje?
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #8535 Gepost op: 14-05-2009, 23:19:00 »
Jammer.... Hij lijkt trouwens sprekend op mijn buurkat :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #8536 Gepost op: 15-05-2009, 10:53:08 »
 :\'(

Triest

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #8537 Gepost op: 15-05-2009, 11:35:15 »
Wat naar  :\'( 

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #8538 Gepost op: 15-05-2009, 15:32:38 »
OT: een verzekeringstussenpersoon die een eerder afgewezen claim in heroverweging neemt, omdat ie geld ruikt. Ik was van zins mijn hypotheek in een nieuw jasje te steken, ofwel: iets bij te lenen om op termijn mijn badkamer en keuken te gaan vervangen.

Nu heeft ie een jaar of vijf geleden een terechte claim op onduidelijke gronden afgewezen, en ik bleef met een schadepost van rond de tweeduizend euro zitten.

Ik heb mijn verzekeraar toen gezegd dat ik weliswaar mijn verzekeringen zou handhaven, maar dat ik die man hier niet over de vloer wilde hebben (hij hing voor ieder wissewasje aan de telefoon, beleggingsverzekering, inboedelverzekering, aansprakelijkheidsverzekering, allemaal waren ze zogenaamd niet goed meer. De ware reden was dat zijn voorganger daar de provisie maandelijks van opstreek, en die had hij graag willen hebben).

Toen ik zei dat een gesprek over herziening van mijn hypotheek afhing van een nieuwe beoordeling van die oude zaak, wilde ie daar wel over praten. Ik alles opgestuurd (aangifte van een diefstal, bewijs van hetr betalen van een vernielde bergingsdeur, gewoon alles wat ie nodig had), en vandaag komt de afwijzing: hij vond dat er een essentieel onderdeel in deze hele zaak ontbrak, en als ie dat aan het dossier zou toevoegen, zou dit  als frauduleus kunnen worden gezien. Advies: claim intrekken.

Belachelijk, want van het ontbrekende deel was ie al op de hoogte, en nu is het ineens een probleem.

Lekker zeg: mensen zijn wel altijd goed voor het betalen van premies, ik heb nooit betalingsachterstand gehad, en nu het op uitbetalen aankomt, geeft ie niet thuis.

Voor een aanvullende hypotheek ga ik nu wel naar iemand anders.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #8539 Gepost op: 15-05-2009, 15:52:51 »
ken het gevoel, ik wacht ook al 5 jaar op geld van een sportongeval.

eerst een vet bedrag beloofd met alle herzieningen en toepassingen van kleine en  dubbelzinnige onderschriften zou ik volgens hen maar recht hebben op 1/30ste van dat bedrag en willen de rente daarop niet betalen.  In die sportverzekering zat geen rechtsbijstand (wist ik toen niet) dus ben op dat punt wel dik int zak gezet  ::niet-ok::