Allerlei spullen die tegelijk de geest geven.
Dan ga maar eens snel op zoek naar geesten die je tegelijk allemaal (nieuwe) spullen geven........
OT: een paar crewleden van Eyeworks (de meesten waren wel aardig), die denken dat de wereld om hen draait. Ze maken gratis gebruik van figuranten, laten ze voor 5 seconden beeldmateriaal UREN wachten, en als je dan een stap te dichtbij een acteur of actrice zet, blaffeb ze je af: ''Het is NIET de bedoeling dat u onze mensen van hun werk afhoudt, he meneer, anders is het einde verhaal''.
Beetje toelichting is wel nodig hier: ik kwam dinsdag uit bij de deels mislukte opnames van Flikken Maastricht. Ik had in goed overleg mijn werkschema enigszins aangepast, zodat ik niet de flat in hoefde als er opnames aan de gang waren, en als dank kreeg ik van een van hen zelfs de uitnodiging om donderdag naar de opnames te komen, ze hadden nog figuranten nodig (waar ze echt steeds om zitten te springen).
Kom ik daar, kunnen we na een uur wachten het Vrijthof op, waar me publiek moesten spelen, die een concert van Andre Rieu zouden bezoeken. Toevallig is de zoon van hem een oude bekende van hem, en hij stond pal voor me. Een tas die ikbij me had, stond even in de weg, en ik zei: ik zal die even wegzetten, en ij knikte naar me.
Komt er zo'n tut van Eyeworks op me af om me een beetje de les te lezen....