"Met hoeveel personen zat de Mol in een team bij de snake-opdracht? 1 of 2". Freek antwoordt 2. Leugen -> hij vulde 1 in. Zijn Mol was dan Aaf, Jan-Willem, Jennifer of Susan.
Niet per se, Heinz...
De test discussie in moltalk (zoals die wel/niet gemaakt wordt door de mol) verwart mij enorm.
Ik ging er altijd van uit dat de mol (of die nou wel de moeite nam om de test te maken of niet) sowieso alles op zichzelf invulde. In deze context is dit natuurlijk van belang bij met name Freek omdat in mijn aanname de kandidaat:
- bij één goed antwoord -> één fragment mag bekijken,
- bij twee goede antwoorden -> twee fragmenten mag bekijken,
- bij nul goede antwoorden -> nul fragmenten mag bekijken,
Indien het niet uitmaakt wat de mol invult tijdens de test, zoals in moltalk wordt gesuggereerd, kun je hier alleen uit opmaken dat het twee foute antwoorden zijn. Indien de mol de test correct op zichzelf invult kan Freek de mol niet zijn, aangezien hij aangeeft dat de mol in de Snake-opdracht in de kerk zou zijn geweest.
Verder heb ik de windmolens gevonden
http://en.wikipedia.org/wiki/Bangui_Wind_FarmDe Windfarm bestaat in ieder geval
15 turbines en dus zou het niet per se zoals JW suggereert om de rechter windturbine gaan. Ik tel namelijk in het fragment maar dertien windmolens (NB op klein scherm via youtube op iPhone).