Auteur Topic: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher  (gelezen 12175 keer)

Offline Duncton

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: NextGP's Gruwelijk Bloederige Forumslasher
« Reactie #80 Gepost op: 20-02-2014, 18:12:55 »
Leuk geschreven, Next! ::bravo::

Denk dat Stormpie pas een of twee afleveringen later wordt gevonden. Ldh legt wel het loodje. En als Bjorrn gaat, is er weer een eenling bij. En... D*N d*n maar.

We gaan natuurlijk afscheid nemen van D*N, het wordt hem allemaal te veel. TvD? Tuurlijk, die voelt zich veel te zeker. En als derde? Een van de overledenen neemt wraak op... Aapje! Haar toilet is veel te duur.

Wordt het je wat te druk op het toilet of zo? :P
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #81 Gepost op: 20-02-2014, 18:23:47 »
Neeeeee, ik wil niet dood :\'(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dolfie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #82 Gepost op: 20-02-2014, 18:41:17 »
Niet piepen D*N, Next is in staat je zo weer een second life te geven ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #83 Gepost op: 20-02-2014, 20:58:05 »
Leuk geschreven Next! ::ok::

D*N, Lukie en Bjorrn eraan :P
2024: wie is de Mol?

Offline Molbelg

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 20-02-2014, 21:35:59 »
 ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::
#teamamaimiljaarde

Offline NextGP

• Forumlid
  • Spartapoes
« Reactie #85 Gepost op: 20-02-2014, 22:03:39 »
A Nightmare In Thailand IV[/size][/b]   ::spook::

Ldhmolletje rits zijn broek dicht en stapt uit het wc-hokje. Hij loopt richting de waterkraan, draait deze open en wast z’n hand. Hij fluit. Nadat hij z’n handen goed gewassen heeft, kijkt hij de spiegel in. Hij zet z’n brilletje nog even recht, trekt z’n t-shirt recht en lacht. “Wat een heerlijke reis is dit toch!” zegt hij tevreden. “Hopelijk hebben ze hier een souvenirshop op het complex.” Plots verschijnt er een gedaante achter hem. Ldhmolletje ziet deze persoon in de spiegel en draait zich met een ruk om.
   “Maar…” Dan wordt hij met z’n hoofd hard tegen de spiegel geduwd. De spiegel barst, evenals Ldhmolletje’s schedel. Langzaam stroomt er wat bloed uit. Ldhmolletje kreunt. “Waar was dat voor nodig?” Hij weet nog niet van de moorden… Hij drukt met z’n hand de wond dicht. Hij krijgt nog een stevige duw, weer komt z’n hoofd tegen de spiegel aan. Scherven van de spiegel vallen op de grond. Ldhmolletje krijgt zwarte vlekken voor z’n ogen en valt op de grond. Hij voelt iets onder z’n buik en voelt dat z’n riem weggetrokken wordt.
   “Wat is dit…. Ga weg!” schreeuwt Ldhmolletje half buiten bewust zijn.
   Dan voelt hij z’n riem om zijn nek. Hij grijpt met z’n handen naar de riem en probeert deze los te trekken. “Ughh… Help… Help…” Ldhmolletje hapt naar adem. De riem wordt strakker om zijn nek getrokken. Hij krijgt geen lucht meer.
   Langzaam verslapt de kracht in Ldhmolletje’s armen. Hij hijgt nog een paar keer, maar dan geeft z’n lichaam het op. “Nee… Nee…” Z’n stem wordt steeds zachter. De riem komt steeds dieper in z’n keel te zitten. Hij maakt nog enkele epileptische beweging en ligt dan stil op de grond, zijn hoofd helemaal blauw. Voor de rest is er stilte. Het is exit Ldhmolletje.

Stormpie rent weg, nergens heen. Wanhopig loopt ze tussen de graven door, op zoek, naar eigenlijk helemaal niets. Ze weet het niet. “Wat is er aan de hand… Ik wil hier weg. Weg. Wegwegwegweg!” schreeuwt ze. Tranen rollen over haar wagen. “Waar moet ik naar toe? Ik wil naar huis. Naar m’n familie. Ik wil weg. Wegwegwegweg!” Doelloos loopt ze heen en weer.
   “Ik moet naar de uitgang. Ik moet naar de uitgang. Ik moet naar de uitgang,” mompelt Stormpie. Ze kijkt verward om zich heen. Twijfelend. Dan ziet ze weer een herkenningspunt: de poort naar de parkeerplaats. Ze krijgt een idee. De chaos in haar hoofd maakt plaats voor één enkel doel: wegkomen van deze duivelse plek. Haar traanbuizen sluiten weer en de blik in haar ogen verandert. De blik is vastberaden. Vol woede. Vol angst. Met grote, moedige passen stapt Stormpie de parkeerplek op. Even raakt ze van slag als ze ziet dat de bus weg het parkeerplein verlaten is. Ze kijkt om zich heen. Opgelucht haalt ze adem. Haar plan kan doorgaan. Met stevige passen loopt Stormpie richting het cafetaria.

Aapje duwt D*N opzij. “We gaan de deur openbreken!” Aapje zet drie stappen naar achter en beukt tegen de deur aan. En nog een keer. Langzaam laat de deur los en valt met een klap op de grond. Aapje schrikt, D*N panikeert en TvD knippert met zijn ogen. In het midden van de wc-ruimte ligt Ldhmolletje, gewurgd, met zijn riem om zijn nek. De deur van de nooduitgang staat open.    
D*N rent op Ldhmolletje af. Hij voelt aan Ldh’s hart, maar deze klopt niet meer.
Aapje schudt haar hoofd en knielt neer. “Arme man… Arme, arme man…“
TvD loopt richting de nooduitgang en steekt zijn hoofd naar buiten.
“D*N! AAPJE! Daar rent iemand weg, dacht ik! Kom!”
D*N en Aapje springen omhoog en rennen naar de deur. TvD is er ondertussen al vandoor, het bos in, achter datgene aan wat hij denkt gezien te hebben. D*N volgt hem, Aapje twijfelt.
“Ik uh… Durf niet?”
 “Dan niet.” D*N rent het bos in, achter TvD aan.

Offline NextGP

• Forumlid
  • Spartapoes
« Reactie #86 Gepost op: 20-02-2014, 22:04:30 »
“Daar is Stormpie!” Hulpdakdekker springt omhoog, waarbij zijn stoel omvalt. Bjorn kijkt met betraande ogen richting Stormpie, die langzaam het cafetaria nadert. Lucy kijkt ook, maar geeft er niet zo veel meer om. Dolfie en Lukie staan op, de eerste van het duo loopt richting de deur om deze te openen.
   “Welkom Stormpie!”
   “Bek dicht en zitten!” Stormpie grist uit haar handtas een revolver. “Een dametje moet zich kunnen verdedigen. Niet? Zitten, vrouw. En jij ook, Dakdekker. Zit.”
   Hulpdakdekker trekt wit weg en gaat geschrokken zitten. Dolfie steekt haar handen in haar lucht. Stormpie gaat met haar revolver langs iedereen, ze wil zeker zijn dat iedereen naar haar luistert. Een onoplettend moment van Stormpie en ook Doflie trekt haar pistool tevoorschijn.
“Je bent van de politie of je bent het niet,” zegt ze stoer.
   Stormpie schiet zonder te twijfelen tegen de hand van Dolfie aan, die voor de helft openspat. “Ah…” Dolfie grijpt met haar andere hand naar haar wond. “Wat?” kijkt ze ongelovig naar Stormpie, die snel het gevallen geweer pakt.
   “Ik wil de autosleutels, agent. Ik wil de autosleutels van de politiewagen. En ik wil ze nu!”
   Dolfie kijkt boos. “Dan moet je niet bij mij zijn. Lukie heeft die.”
   Lukie gooit bang de sleutels richting Stormpie. Deze draait om en verlaat het cafetaria.  

TvD en D*N rennen door het bos. TvD rent voorop. “Kijk uit,” mompelt hij.
   “Waarvoor?” vraagt D*N. Dan voelt hij een bijt in z’n voet. Hij valt voorover. Hij schreeuwt het uit.
   “O. Nu zit je vast,” merkt TvD op.
   Schreeuwend kijkt D*N  naar z’n voet en ziet dat deze vast zit in een klem. “****. Hoe krijg ik hem eruit?”
   “Niet.” Plots hoort TvD geritsel. “Kijkt uit!” roept hij. Een gedaante komt op hen afgelopen. TvD zet het op een lopen en laat D*N hulpeloos achter.
   D*N schrikt van de gedaante. Hij wordt panisch. Hij probeert weg te rennen, maar de klem bijt dieper in z’n voet. “Help! Help!” krijst hij. Dan ziet hij een gedaante dichterbij komen. De gemaskerde gedaante haalt een bijl tevoorschijn.
   “Rustig maar. Ik kom je voet bevrijden.”
   “Blijf van me weg. Blijf van me weg. Argh!” De gedaante hakt op D*N’s voet in. En nog een keer. En nog een keer. Bloed komt uit de wonden, D*N schreeuwt het uit. “Stop het! Stop het!”
   De gedaante: “Dit is de enige manier…”
    “Niettes… Niettes…. Aaah!” D*N’s onderbeen is los van z’n bovenbeen. Vol pijn probeert D*N weg te hinkelen, maar struikelt.
   De gedaante lacht en heft zijn bijl op. Hij hakt hard in D*N buik. En nog een keer. D*N kruipt wanhopig weg, maar hij is veel te langzaam. De gedaante zet een stap in de richting van D*N hoofd en slaat nog een keer.  Ook de reisleider overleeft White Temple niet…

Offline NextGP

• Forumlid
  • Spartapoes
« Reactie #87 Gepost op: 20-02-2014, 22:04:38 »
Stormpie loopt met langzame stappen richting de politie-auto. Ze is opgelucht, maar nog steeds doodsbang. Al haar gevoelens lopen door elkaar. Ze steekt de sleutel in het slot, draait deze en hoort een lieve klik. Ze stapt de auto in. Ze legt haar handen op het stuur en haalt diep adem. Ze kijkt recht vooruit. Ze ziet Dolfie, Lukie, Bjorn, Hulpdakdekker en Lucy uit het cafetaria komen. Ze proberen haar te stoppen, denkt ze. Snel steekt Stormpie de sleutel in het contact en draait deze om. Nog even kijkt ze Hulpdakdekker aan, die haar smekend in de ogen kijkt. Ze voelt spijt tegenover hem, maar het is al te laat.

Dolfie, Lukie, Bjorn, Hulpdakdekker en Lucy komen het cafetaria uitgelopen. “Laat haar stoppen! We hebben die auto nodig. Straks kunnen we met z’n allen vluchten!” roept Dolfie. Hulpdakdekker knikt. Hij wil niet dat Stormpie, die een goede vriendin is geworden tijdens de reis, zo weg rijdt. Hulpdakdekker kijkt Stormpie smekend aan. Stormpie’s ogen staan vol van spijt. Hij ziet haar de contactsleutel omdraaien.
   En dan een knal.
   Vuur.
   Rook.
   Nog meer vuur.
   Nog meer rook.
   Bjorn en Dolfie schreeuwen.
   Lucy valt om.
   Lukie doet niets anders dan geschokt kijken.
   Hulpdakdekker valt op z’n knieën. Huilend.
   Zojuist is de auto waarin Stormpie zat ontploft. Een autobom. Het enige wat nog over is: een vlammend autowrak en een grote, grijze rookpluim. Hulpdakdekker huilt, hij verbergt zijn handen in zijn gezicht. Er heerst een doodse stilte. Lukie is geschokt, kan niks meer doen. Dolfie zakt moedeloos op de grond… Bjorn draait zich woest om en begint tegen de muur te schoppen. Lucy is in elkaar gezakt, ze lijkt het leven te hebben opgegeven.
   Hulpdakdekker huilt. Knielend op de grond .Grote tranen rollen over zijn wangen. Zijn handen voor zijn ogen. Voor de rest is er stilte. Stilte… Het zoveelste verlies op White Temple zorgt ervoor dat  de sfeer doodser is dan ooit. De realiteit is bij iedereen doorgedrongen: niemand is meer veilig.
Niemand…

Op de hoek van de parkeerplaats, staat monnik Trialk hoofdschuddend toe te kijken.

Wordt vervolgd..

Morgen de ontknoping! De identiteit van de White Temple Killer wordt onthuld! En wie dat wordt, dat mogen jullie bepalen! Dit keer per pb stemmen voor de moordenaar, dat maakt het spannender. Maar voor het zover is, zullen nog twee karakters het strijd toneel verlaten. Wie dat zijn? Daarvoor kun je ook gewoon weer hier stemmen.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #88 Gepost op: 20-02-2014, 22:10:11 »
dolfie je bloedt ::oink::

owkee goede keuzes gemaakt Next ;)

Even denken, iedereen van de nu opgevoerde karakters heeft volgens mij een alibi, dus het moet een sluipmoordenaar zijn die nog niet in het verhaal zit.......

ow en ik denk dat Dolfie overlijdt, die bloedt namelijk nog ::zwaaisip::

En bjorrn schopt zo hard dat de muur op zijn hoofd valt. ::zwaaisip::

kijk nou de moordenaar loopt nog net weg ::oink::

« Laatst bewerkt op: 20-02-2014, 22:14:33 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molbelg

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 20-02-2014, 22:14:03 »
 ::bravo:: ::joehoe:: wat een verhaal  ::oink::   
#teamamaimiljaarde

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 20-02-2014, 22:14:25 »
Lukie moet dood.
 Dolfie ook  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Dolfie

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 20-02-2014, 22:20:08 »
Dolfie gaat niet dood van een gaatje in haar hand hoor. No worries ::hug::

EHBO'er pur sang is Dolfie ::jaja::

Ik vrees wel dat HDD niet in de gaten heeft dat een deel van de auto in zijn buik terecht gekomen is. Hij sterft verdrietig om het verlies van Stormpie...

Bjorrn rent zo hard door het bos dat hij niet in de gaten heeft dat hij regelrecht de afgrond in loopt. Arme Bjorrn..... ::hug:: ::zwaai::

Offline Dolfie

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 20-02-2014, 22:29:38 »
Wat heb je er weer een mooi hoofdstuk bijgeschreven Next ::bravo::

Als ik jou was, zou ik het opsturen naar een uitgever. Geweldig hoe jij alles bij elkaar verzonnen hebt ::ok::

Offline Lucy

• Forumlid
  • Life is like theatre <3
« Reactie #93 Gepost op: 20-02-2014, 22:33:28 »
Geweldig, alweer ::love::
Lijkt Lucy het leven opgegeven te hebben of is ze gewoon dood? (A)

Ik ben voor de dramatische dood van Hdd en Dolfie ::jaja::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Dolfie

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 20-02-2014, 22:34:57 »
Lucy ::oink::  ::spook::

Ik wil nog helemaal niet dood, ik vind het net zo leuk worden in dit verhaaltje te mogen optreden ::jaja::

Offline NextGP

• Forumlid
  • Spartapoes
« Reactie #95 Gepost op: 20-02-2014, 22:38:28 »
Jullie reacties zijn geweldig. Jullie zijn fantastich  :P

Offline Lucy

• Forumlid
  • Life is like theatre <3
« Reactie #96 Gepost op: 20-02-2014, 22:47:40 »
Nee jij bent fantastisch  ::bravo:: ::love::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #97 Gepost op: 21-02-2014, 01:05:12 »
Ik heb gehuild toen ik dood ging :\'( ::hypocriet::. Stomme Tim, laat me gewoon liggen. Hij moet in ieder geval dood.

en hmmm Dolfie of Lucy moet dood....maar wie. Ik ga voor Dolfie, die bloed idd al. En het politie duo moet nog opgebroken worden ::jaja::. Lucy is toch al wanhopig.

Oh ik wou eerst Hidm als dader, maar dat nu niet meer geloofwaardig nu ik dood ben ::hypocriet::.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2014, 01:08:26 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 21-02-2014, 08:11:02 »
Geweldig weer Next  ::bravo::

Offline Stormpie

• Forumlid