Misschien kan onze reisagent voor mij (Zeeuws meisje) een aangenaam verblijf in een luxe resort regelen (met alle extra's die er maar te vinden zijn).
2 weekjes lijkt me voorlopig wel voldoende (optie om 2 weken bij te boeken mag in de offerte meegenomen worden).
Ow ja, en wel graag uitzicht op zee
Beste mevrouw Dolfie,
Na uw aanvraag heb ik direct twee van mijn beste medewerkers er op uit gestuurd om de meest luxe locaties te selecteren. Dit is waar ze mee gekomen zijn.
U wordt van het vliegveld opgehaald met een prachtige auto, die luxe en rijkdom uitstraalt
Deze bolide brengt u naar uw luxe resort aan het strand. Als service van het hotel is er voorzien in romantische sfeerverlichting en aangenaam gezelschap!
's Ochtends zult u verfrist worden door een aangename thaise massage, waardoor u zich jaren jonger zult voelen.
Uiteraard kunt u ook voor een wat spannendere variant kiezen .....
Ik weet zeker dat bij een aantal lezers de gedachten een heel andere kant op gingen bij het woord 'spannend'
De hele dag door zult u kunnen genieten van de heerlijkste gerechten
De terugreis zult u in stijl aanvaarden. Als een ware Vip wordt u van uw hotel afgehaald.
Mijn nederige excuses dat u wat langer op uw antwoord moest wachten, maar hopelijk begrijpt u dat het plannen van zo een mooie reis wat tijd kost.
zou ik hiermee een faillissement voorkomen hebben?