don't push it
Haha, is dat zo grappig? Ja nou t is wel de spits van Jong Oranje (bij gebrek aan beter) en na De Jong dan de volgende in lijn. En zonder spits spelen, dat bedoelde ik nou met een valse 9
Toegegeven, ik heb hem dit jaar eigenlijk niet zien spelen.
Maar de afgelopen 2 seizoen was hij overwegend een ramp.
Ja, hij heeft er [even opgezocht] 13 en 14 ingeschopt, maar dat is een leeg getal.
Hij heeft toen zoveel kwalitatief fantastische kansen gehad, en zoveel verklungeld, dat die 14/13 ver beneden de verwachting van een spits is.
Wil niet zeggen dat nooit een keuze zou kunnen zijn voor in een team.
If memory serves was hij vrij goed in dingen als gaten trekken, gat achter de verdediging op goede moment insprinten, en dergelijke. Maar hij is niet [met een kleine beperking voor hoe hij dit jaar mogelijkerwijs is verbeterd] een spits die je rond het doelgebied een bal kan geven in kansrijke positie en verwacht dat hij zal scoren.
Misschien dat hij dat over jaren zou kunnen worden, maar daarvoor zou ik bij andere spelers te raden gaan.
Dat allemaal gezegd hebbende: Nee, we bedoelen niet hetzelfde
Ik bedoel niet een spits die zich laat zakken.
Ik bedoel zonder spits spelen.
Paar snelle vaardige aanvallers [oh look, wat een toeval, die hebben we], en
minimaal gedeeltelijk op de counter spelen.
Niet de meest optimale strategie tegen kleine handbalverdedigingslandjes, maar laten we eerlijk zijn: daar hebben ze al jaren moeite mee. Besides, daar heb je ook juist compleet niets aan een speler als Castagnios, want hij heeft geen ruimte om in te rennen c.q. te maken.