Ik wil er nog wel even iets over zeggen.
1) Van Oostveen eruit
2) Blind eruit
3) Gloednieuw iemand die er totaal objectief instaat voor de groep. Buitenlander zou inderdaad een keer prima zijn.
4) Het team is los zand. Veel te veel individuele fouten, maar die worden gemaakt doordat Nederland als team als los zand staat en in elkaar zit. Overal ligt ruimte. Terwijl het huidige voetbal ook om compactheid gaat. Van Hooijdonk is een vreselijke man, maar analyseerde goed
6) Afscheid nemen van Van Persie, Huntelaar etc. Sneijder vind ik een lastig geval, die kan nog wel mee. Robben is exeptioneel maar ook maar de vraag of hij 2018 haalt.
7) Van der Wiel en Indi nooit meer selecteren
Tikkie-terug-Tete elke keer als hij dat onnodig doet, een schop onder zijn kont geven
9) Memphis een 10 schoppen onder zijn kont geven
10) Mensen selecteren voor hun eigen positie. Geen goede links- of rechtsbacks beschikbaar? Dan maar de mensen in vorm selecteren. Bv nu de linksback van Zwolle ofzo. Beter dan een matige jonge verdediger van Ajax er neer zetten die normaal geen back is.
11) van Basten en van Nistelrooij eruit
12) Helemaal kappen met al die onnodige bullshit met dat achterin balbezit en dat compleet ellendige getik. Ik las vandaag een artikel dat clubs uit de Eredivisie en het Nederlands elftal Europees gezien het meeste onnodige balbezit hadden op kansloze plaatsen op het veld. Hier zit structureel iets mis in het Nederlandse voetbal en dat moet echt gaan veranderen.
13) Ingooien gaan oefenen. Dit is al de zoveelste keer dat daar een goal uitvalt.
14) Cruijff nergens meer mee laten bemoeien
15) Ik had ook nog een grappig plaatje